رسانه‌های ترسناک و لباس زیر

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

رسانه‌های ترسناک و لباس زیر

رضا ساکی
آقای جهانگیری معاون اول محترم رئیس‌جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گفتند: از رسانه‌ها نباید ترسید!
حرف آقای معاون در اصل درست است اما دوره زمانه دوره‌ زمانه‌ای است که واقعا باید از رسانه‌ها ترسید. این رسانه‌ها واقعا ترس دارند. رسانه‌هایی که هر روز یک چیزی رو می‌کنند ترس هم دارند. نه فقط باید از این رسانه‌ها ترسید بلکه باید از آن‌ها وحشت داشت.
شما ببینید که رسانه‌ها با ماجرای فلان شهردار چه کردند، با ماجرای فلان مسئول چگونه رفتار کردند، با بهمان هنرمند چه کردند و چه بلایی بر سر بیسار ورزشکار آوردند.
بی‌تعارف رسانه‌ها ترسناک شده‌اند. مدیر ساختمان ما یک کانال تلگرامی درست کرده است برای درج اخبار مربوط به ساختمان اما آبرو برای‌مان نگذاشته است. یک روز عکس فلان همسایه را با شلوارک در حیاط ساختمان منتشر می‌کند و یک روز عکس سیگار کشیدن یک همسایه را روی خرپشته. دیشب هم عکس لباس زیر مامان‌دوز یک از آقایان را که روی تراس پهن کرده بود فرستاد توی کانال!
یعنی از دستش آسایش نداریم. یکی از همسایه‌ها ‌می‌گفت: ساکی من گاهی تفریحی و برای کمی فضانوردی شیشه می‌کشم. قبلا توی انباری خانه می‌کشیدم حالا از ترس می‌ورم توی انبار اداره و مصرف می‌کنم. کاش می‌شد این کانال ساختمان را هک کرد یا کلا تلگرام را فیلتر  کرد.
باقی بقای‌تان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر