مدل مفهومی عضلانی ویزیو پرفرمنس، مجموعه‌ای از ویژگی‌های فوق پیشرفته!

شرکت خودروسازی سوبارو، خودروی تنومند و عضلانی بی نظیر خود را با باله‌های جذابی به روی سپر و سیستم تخلیه هوا آئرودینامیکی با نام مدل مفهومی ویزیو پرفرمنس (Viziv Performance) رونمایی نموده است

شرکت خودروسازی سوبارو، خودروی تنومند و عضلانی بی نظیر خود را با باله‌های جذابی به روی سپر و سیستم تخلیه هوا آئرودینامیکی با نام مدل مفهومی ویزیو پرفرمنس (Viziv Performance) رونمایی نموده است. این شرکت خودروسازی متخصص در زمینه چهار چرخ متحرک، سدان اسپرت خود را در نمایشگاه اتومبیل توکیو به نمایش گذاشت و بیان نمود که این مدل، تنها نسخه اولیه‌ای از خودروهای تولیدی این کمپانی در آینده خواهد بود.

رئیس طراحی جهانی کمپانی سوبارو در این خصوص عنوان کرد که هدف این کمپانی تولید خودرویی فلت‌تر و اسپرت‌تر و دارای ارتفاعی کمتر است چرا که آن‌ها تمایلی ندارند که خودروهایشان تنها در نمایشگاه‌ها جذاب به نظر برسد بلکه آنچه مد نظر این کمپانیست این است که خودروها دارای قابلیت‌های عملکردی لازم در جاده‌ها باشند.

سپرهای برآمده عضلانی در جلو و عقب این خودرو، به مدل مفهومی ویزیو پرفرمنس یک چهره عضلانی، تنومند و کاملا متفاوت می‌بخشد. در واقع مدل مفهومی رونمایی شده در نمایشگاه توکیو، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مدل‌های عملکردی نظیر WRX را به نمایش گذارده است. علاوه بر این، تیم طراحی این مدل مفهومی، از چندین ترفند آیرودینامیکی استفاده نموده اند تا ویزیو پرفرمنس بتواند با سرعت هرچه بیشتر هوای اطرافش را درنوردیده و شتاب بیشتری بگیرد.

اولین ترفند این تیم بهره‌گیری از دریچه‌های هوای سوراخ سوراخ در بخش پشتی محورهای چرخ عقب و جلو است که به روان و هموار شدن هوای آشفته اطراف چرخ‌های خودرو کمک می‌کند.

در بالای لبه محور چرخ، پره‌های آیرودینامیکی قرار دارند  که دارای حالت کمی برآمده است. این باله‌های کوچک به حفظ حالت آیرودینامیکی و رانندگی با مدل مفهومی ویزیو کمک می‌کنند. علاوه براین گویا سوبارو قصد دارد در خودروهای عملکردی آینده، از این پره‌های آیرودینامیکی بر روی محور چرخ‌ها نیز استفاده کند.

مدل مفهومی ویزیو پرفرمنس، آخرین کانسپت از سری کانسپتهای ویزیو است که نام خود را از چشم‌انداز نوآوری گرفته‌اند. در واقع این خودروی مفهومی عضلانی با هدف تلفیق آخرین تکنولوژیهای ایمنی سوبارو با ویژگی‌های رانندگی سرگرم کننده تولید شده است.

ویزیو، چشم انداز سوبارو را برای نسل بعدی سیستم رانندگی اتوماتیک بر اساس سیستم ایمنی آی سایت (سیستم بینایی هوشمند) این کمپانی نشان می‌دهد. همچنین این کمپانی در نظر دارد تا سال 2020 به سطح خودران 2 دست یابد. تکنولوژی آینده مد نظر این کمپانی تلفیقی از رادار، سیستم GPS، سیستم آی سایت بسیار دقیق و سیستم هدایتی فوق پیشرفته است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر