راههای به تعویق انداختن پیری صورت

زنان به راحتی سن واقعی خود را به اشتراک نمی‌گذارند

زنان به راحتی سن واقعی خود را به اشتراک نمی‌گذارند. اگر تعصب جنسیتی را کنار بگذاریم حتی مردان هم به آسانی به این سؤال پاسخ نمی‌دهند. بنابراین همه ما از پیری و پیر شدن می‌ترسیم. در ادامه 5 روش مراقبت از پوست که ضد پیری هستند پیشنهاد می‌شود. با بنیتا همراه باشید.
 
1- کرم ضد آفتاب ضروری است: خورشید بیشترین صدمه را به پوست شما وارد می‌کند پس در استفاده از کرم ضد آفتاب سخاوت به خرج دهید. استفاده از کرم‌های ضد آفتاب فقط یک بار در روز بی دلیل نیست.  هر وقت که بیرون از خانه رفتید -هر 3-4 ساعت- ضد آفتاب را تکرار کنید. حتماً کرم ضد آفتاب را حتی در روزهای ابری و بارانی به پوستتان بزنید.

2- رژیم غذایی‌تان را صحیح انتخاب کنید: اگر عاشق فست فود و مواد غذایی بدردنخور هستید پوست شما قبل از بلوغ شروع به پیر شدن خواهد کرد. به خاطر پوست صورتتان حداقل 5 روز در هفته از رژیم غذایی عاقلانه استفاده کنید! هرگز صبحانه خود را حذف نکنید. میوه‌های خشک، دانه‌ها، میوه و سالاد بخورید. و قانون طلایی 50 گرم پروتئین در روز را رعایت کنید تا پوست خود را طلایی و درخشان نگه دارید. خواندن مقاله 5 غذایی که شما را جوان‌تر می‌ کند به شما توصیه می‌شود.

 

غذاهای ضد پیری


3- روال مراقبت از پوست در شب: همه ما باید با پوست تمیز و مرطوب بخوابیم. وقتی سن شما به 30 سالگی برسد پوستتان رفته رفته کسل می‌شود. پوست خود را با یک شوینده خفیف صورت تمیز کنید. از سرم شب حاوی ویتامین سی یا گلاب برای استحکام پوستتان استفاده کنید. بعد از آن اگر پوست چربی دارید از مرطوب کننده‌ای حاوی رتینول استفاده کنید. افراد با پوست خشک می‌توانند مرطوب کننده حاوی اسکوآلن را به کار ببرند.

4- نزد متخصص پوست بروید: وقتی 30 ساله هستید پوست مشکل ساز می‌شود. پس بهتر است به متخصص پوست مراجعه کنید به خصوص اگر شما مشکلات پوستی مانند جوش، لک، آکنه، پف و حلقه تیره زیر چشم و غیره دارید. همان‌طور که همه می‌دانیم پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

محصول مرتبط: لوسیون ضد آفتاب بیودرما مدل Photoderm Max Fluid با SPF 100 حجم 40 میل

5- درمان‌های ضد پیری را امتحان کنید: لازم نیست منتظر شوید 50 سالتان شود و سپس با لایه برداری شیمیایی یا جراحی چهره‌تان را جوان سازید. با پیشرفت‌های پزشکی که این روزها بسیار اتفاق می افتد، شما می‌توانید لیزر درمانی، اکسیلیس و یا پی آر پی درمانی را انتخاب کنید که پوست شما را فوق العاده می‌کنند و موفق می‌شوید پیری را به مدت طولانی به تعویق بیندازید.

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان