جناب هاکوپیان : آینده متعلق به کسانی است که آن را می سازند [اختصاصی بنیتا]

دوشنبه ۱۶ آذرماه در سالن همایش های تلاش، اولین مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنایع پوشاک ایران با حضور بزرگان این حوزه و جمعی از اعضا و نماینده کار و امور اجتماعی و همچنین خبرنگاران این حوزه برگزار شد.

هاکوپیان

دوشنبه 16 آذرماه در سالن همایش های تلاش، اولین مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنایع پوشاک ایران با حضور بزرگان این حوزه و جمعی از اعضا و نماینده کار و امور اجتماعی و همچنین خبرنگاران این حوزه برگزار شد.

انجمن نوپا پوشک که همزمان جشن یکسالی خود را در کنار برگزاری مجتمع برگزار کرد.

سومبات هاکوپیان

در این مراسم جناب آقای هاکوپیان (پدر صنعت پوشاک ایران) در ابتدای جلسه به عنوان مدیر انجمن گزارش یکساله این انجمن را قرائت کردند و یکی از مهمترین دستاوردهای این انجمن را ساخت شهرک پوشاک اعلام کردند که به زودی بعد از دریافت مجوز جزئیات آن نیز اعلام می گردد.

در ادامه آقای صادقی خزانه دار انجمن گزارش مالی یکساله و جناب آقای مسعود نیک پور بازرس انجمن گزارش نظارت خود را اعلام فرمودند.

بعد از خواندن گزارشات، اعضا و هیئت مدیره انتخابی به تصویب اساس نامه پرداختند و به دلیل پیشنهاد اعضا برای طراح های اعلام شده جلسه انتخابات اعضا جدید هیت مدیره به جلسه بعدی موکول شد.

هاکوپیان

همچنین در این جلسه آقای دکتر محمدیان توضیحاتی در خصوص معرفی شرکت سهامی پوشاک مزایا و معایب آن پرداختند و در ادامه اعضا درخواست فرم برای خرید سهام را داشتند و بدینوسیله شرکت سهامی تا آخر امسال ثبت خواهد شد و نتیجه درآینده اعلام خواهد شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان