ماهان شبکه ایرانیان

مرفاوی: مدیران استقلال توجهی به حکم کسر امتیاز من نکردند

پیشکسوت و سرمربی پیشین باشگاه استقلال به بی‌اعتنایی مدیران این تیم به طلبش از این باشگاه اعتراض کرد.

مرفاوی: مدیران استقلال توجهی به حکم کسر امتیاز من نکردند

صمد مرفاوی، پیشکسوت باشگاه استقلال با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره شرایط استقلال در لیگ هفدهم بیان کرد: تصمیمی گرفته شده و کادر فنی تغییر کرده است. اکنون نمی‌توانیم به این تغییر بدبین باشیم و دعا می‌کنیم که استقلال با شفر بتواند موفق باشد؛ البته این را باید بگویم که در این زمان کوتاه نمی‌شود خوب یا بد بودن شفر را بررسی کرد.

او درباره بازیکنان استقلال نیز گفت: استقلال از لحاظ مهره‌ای خوب نیست. آن‌ها چهار هافبک دفاعی دارند که باقری و چشمی را به نیت استفاده توام در پست‌های هافبک دفاعی و دفاع میانی در فهرست خود قرار داده‌اند. فرشید باقری چه زمانی می‌تواند در دفاع بازی کند؟ بر فرض خلاف اگر هم بتواند آیا او می‌تواند مقابل تیمی چون پرسپولیس از دروازه استقلال مراقبت کند.

مرفاوی ادامه داد: استقلال مهاجم خوب زیاد دارد اما مشکل این تیم در تاکتیک هجومی است. وقتی در حمله تعداد کمی از بازیکنان استقلال حضور دارند چه انتظاری از مهاجمی چون شهباززاده یا بیت سعید می‌رود. این دو بازیکنان خوبی هستند و سطح بالایی دارند اما لیونل مسی نیستند که بتوانند تنهایی کار را برای تیم‌شان در بیاورند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره طلبش از این باشگاه و هم‌چنین قرار گرفتن نام او در فهرست طلبکاران این تیم، اظهار کرد: من از قدیمی‌های این فهرست هستم. از سال 89 از این باشگاه طلبکارم. هر مدیری به استقلال آمده حق‌الناس کرده و تنها به اعضایی که در زمان خودش در باشگاه حضور داشتند پول داده است. من حتی حکم کسر امتیاز استقلال را نیز دارم اما یکی از مدیران به حکم اعتنایی نکرد و به اصطلاح به من گفت حکمت را در کوزه بگذار و آبش را بخور. مدیر باید قوی باشد و تمام جوانب را در نظر بگیرد. اگر قرار است طلب من از استقلال باعث حذف این تیم شود مشکلی ندارد زیرا باعث می‌شود مدیریت ضعیف خود را نشان دهد.

او در پایان درباره "ایسنا" نیز تصریح کرد: من این خبرگزاری را مطالعه می کنم و اخبار سیاسی و ورزشی آن را پیگیری می‌کنم اما متاسفانه از ساعت 8 شب به بعد گویا اخبار این خبرگزاری تمام می‌شود و دیگر خبر جدیدی نمی‌بینیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان