تشکیل نخستین جلسه شوراى عالی علمی، پژوهشى و رسانه‌ای مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه

در راستای تسریع در توسعه هر چه بیشتر سطح علمی و حرفه‌ای جامعه وکلای کارشناسان و همچنین توجه به اطلاع رسانی و پاسخگویی به مردم، نخستین جلسه شوراى عالی علمی، پژوهشى و رسانه‌ای مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه کشور برگزار شد.

تشکیل نخستین جلسه شوراى عالی علمی، پژوهشى و رسانه‌ای مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در راستای تسریع در توسعه هر چه بیشتر سطح علمی و حرفه‌ای جامعه وکلای کارشناسان و همچنین توجه به اطلاع رسانی و پاسخگویی به مردم، نخستین جلسه شوراى عالی علمی، پژوهشى و رسانه‌ای مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه کشور با حضور مومنی رئیس این مرکز، و اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه در مورد اهم مسائل و برنامه‌های پیش روی شورای مزبور تبادل نظر صورت پذیرفت. در این جلسه مقرر شد با توجه به اینکه وکلا و کارشناسان قوه قضاییه از جمله صاحبنظران در حوزه‌هاى مختلف علمى و پژوهشى در مراکز علمى و دانشگاه‌هاى داخل و خارج از کشور هستند دبیرخانه شوراى عالی علمی، پژوهشى و رسانه‌ای مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه کشور تشکیل و از همه آن نخبگان علمی دعوت بعمل آورند تا بر اساس نقشه علمی پیش رو، نهایت استفاده از ظرفیت‌های علمی تک تک افراد در عرصه هاى علمى و پژوهشى به عمل آید.

همچنین مقرر شد شورای مزبور از تجربیات و ایده‌های آن سرمایه‌های علمی کشور در دانش حقوق به ویژه حرفه مقدس وکالت، در تعیین و اجرای سیاست‌های کلان بهره‌مند شود.

در این جلسه مصوب شد تاریخ و دستور جلسه بعدی  تعیین و به سمع و نظر اعضای شورا در جهت فراهم کردن زمینه‌های لازم، برسانند.

در پایان ابلاغ اعضاء شورای موصوف توسط ریاست مرکز امور وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه  و همچنین دبیر شوراى عالی علمی، پژوهشى و رسانه‌ای مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه کشور   به هر یک از اعضا ایفاد گردید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان