۵ روش ساده برای این‌که آرایش‌تان طبیعی به نظر برسد

این روش‌های آرایشی می‌توانند به شما کمک کنند تا آرایش‌تان را پنهان کنید، آرایشی که شما را زیباتر می‌کند، اما جوری به نظر می‌رسد انگار این زیبایی طبیعی است.

  آرایش ساده

این روش‌های آرایشی می‌توانند به شما کمک کنند تا آرایش‌تان را پنهان کنید، آرایشی که شما را زیباتر می‌کند، اما جوری به نظر می‌رسد انگار این زیبایی طبیعی است.

برای زمان‌هایی که دوست دارید طبیعی دیده شوید و زیاد آرایش نکنید، یا زمان‌هایی که یک لباس فانتزی یا خیلی اسپورت می‌پوشید، این راه‌های آسان برای رسیدن به هدف‌تان کمک زیادی می‌کند. 

مرحله اول: صورت خود را آماده آرایش کنید

بهترین میکاپ‌ها روی پوست‌های سالم و تمیز نتیجه می‌دهند. پوست صورت خود را بشویید، مرتباً لایه‌برداری کنید و از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید.

برای داشتن پوستی سالم تا می‌توانید آب بنوشید تا از چروک و بی‌حال شدن یا حتی خشکی پوست جلوگیری کنید. 

استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید. یک ضد آفتاب سبک و بدون چربی انتخاب کنید که SPF آن حداقل 30 باشد. اگر پوست خیلی روشن یا حساس دارید، باید ضد آفتاب شما SPF بالاتری داشته باشد.

مرحله دوم: رنگ پایه پوست خود را حفظ کنید

از زیرساز و کرم‌پودر‌های سنگین استفاده نکنید. کرم‌پودر هم‌رنگ پوست‌تان انتخاب کنید و مراقب باشید بیش از حد آن را به پوست نزنید. 

به جای برس، از انگشتان یا اسفنج‌های مخصوص استفاده کنید تا کرم‌پودر شما زیبا و طبیعی‌تر بر پوست بنشیند و با آن یکدست شود. برای استفاده از انگشتان قبل از شروع کار، دستان‌تان را خوب بشویید. بعد از تمام شدن زیرسازی، در نقاطی که نیاز است از پودر استفاده کنید تا پوست‌تان براق به نظر نرسد، در نقطه‌هایی مثل وسط پیشانی، وسط چانه، روی بینی و روی برآمدگی چانه‌ها.

برای یکدست شدن رنگ پوست‌تان در نقاطی که تیره یا قرمز هستند، از کانسیلر استفاده کنید. قسمت‌هایی مانند زیر چشم‌ها یا کناره‌های بینی، کانسیلر‌ها می‌توانند مشکلات پوست را به خوبی پنهان کنند و پوست شما را زیباتر نشان دهند.

 رژگونه

مرحله سوم: رنگ رژ گونه را هماهنگ با پوست‌تان انتخاب کنید

با توجه به رنگ پوست‌تان، برای رژ گونه خود رنگی را انتخاب کنید که گونه‌های شما بعد از ورزش به خود می‌گیرند، مثل صورتی یا گلبهی. به عنوان راهنما، می‌توانید رنگ رژ گونه را با توجه به رژلب کم‌رنگ مورد علاقه‌تان انتخاب کنید. به طور کلی، برای پوست‌های روشن از صورتی، برای پوست‌های گندمی ‌از رنگ‌های صورتی-نارنجی و برای پوست‌های سبزه و تیره از صورتی‌هایی با زمینه قهوه‌ای استفاده کنید.

روی نقاطی از صورت‌تان که آفتاب بر آن‌ها می‌تابد، مثل بالای پیشانی، برجستگی‌های گونه، بالای بینی و وسط چانه کمی ‌رژ گونه بزنید. فقط نقطه‌ای از رژ گونه روی هر یک بگذارید و شروع به محو و پخش کردن آن کنید تا طبیعی به نظر برسد و هیچ کجا خطوط واضح برجای نماند. 

برای طبیعی ماندن، از رژ گونه‌های اکلیلی و براق استفاده نکنید. هر جایی که برس را به صورت‌تان می‌زنید، کار پخش کردن را از آن نقطه به سمت بیرون انجام دهید. برای این کار هم می‌توانید از انگشتان خود استفاده کنید.

محصول مرتبط: سایه چشم تکی میبلین مدل Colorshow Mono

مرحله چهارم: به چشم‌ها فرم بدهید

با فر کردن مژه‌ها و استفاده از یک ریمل سبک و طبیعی، چشم‌های خود را زیبا و سرحال کنید. بهتر است برای این کار از ریمل قهوه‌ای یا دودی (و نه مشکی) استفاده کنید. هدف این است که چشمان شما حالت خواب‌آلودگی نداشته باشند و قرار نیست آرایش تیره و پر باشد. برای پلک‌ها از سایه‌های کرم‌رنگ که تنها یک درجه از پوست واقعی شما تیره‌تر است، استفاده کنید. برای طبیعی‌تر دیده شدن، بهتر است از سایه‌های کرمی ‌به جای پودر‌ها استفاده کنید.

 لبهای قرمز

مرحله پنجم: لب‌های زیبا

به عنوان آخرین مرحله آرایش، از یک برق لب کم‌رنگ، شبیه رنگ رژ گونه خود استفاده کنید تا به لب‌های‌تان طراوت ببخشید. رژلب‌های مات کم‌رنگ هم گزینه‌های خوبی هستند. پررنگ‌ترین رژ لبی که برای طبیعی به نظر رسیدن، مجاز به استفاده از آن هستید، باید تنها یک پرده تیره‌تر از رنگ واقعی لب شما باشد.

در آخر با یک اسپری ثابت‌کننده که روی تمام صورت خود می‌زنید، می‌توانید آرایش خود را در تمام طول روز، زیبا و سالم نگه دارید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان