میز پذیرایی خود را اصولی چیدمان کنید

در هر خانه نقاطی به عنوان نقاط کانونی وجود دارد که می بایست به زیبا تر شدن آنها کمک کرد یکی از همین مکان ها میز پذیرایی جلوی مبلمان یا همان Coffe table  میباشد که میتوان  با ایده و طرح ها و چیدمان های درست به زیباتر شدن آن کمک کرد.

 مبلمان ساده

در هر خانه نقاطی به عنوان نقاط کانونی وجود دارد که می بایست به زیبا تر شدن آنها کمک کرد یکی از همین مکان ها میز پذیرایی جلوی مبلمان یا همان Coffe table  میباشد که میتوان  با ایده و طرح ها و چیدمان های درست به زیباتر شدن آن کمک کرد.

کتاب

کتاب:

یکی از وسایل دکوری که به روی میز میتوان گذاشت و جذابیت خاصی را به میز شما میدهد. در انتخاب کتاب دقت کنید سعی کنید کتابی را انتخاب کنید که هم از لحاظ طراحی جلد و هم از لحاظ موضوعی جذاب باشد البته در نظر داشته باشید که قرار نیست کسی این کتاب ها را مطالعه کند و فقط جنبه دکوری دارد ولی خب کتابی را انتخاب کنید که اگر کسی هم آنها را برداشت و نگاهی کرد برایش جذاب باشد.

اشیاء

اندازه متفاوت در ارتفاع اشیاء:

یکی از کارهای لازم توجه کردن به تفاوت در اندازه ارتفاع وسایل چیده شده بروی میز است یعنی شما با این کار باعث میشوید هارمونی خوبی برای چیدمان میز داشته باشید.

مبل ساده

پالت:

قراردادن وسایل روی میز در داخل یک پالت سینی شکل ساده که بروی میز قرار میگیرد این پالت هم باعث ایجاد یک نظم خوب میشود و هم به کامل شدن چدیمان شما و ارتباط بین آنها کمک میکند.

میز عسلی

میز کمکی:

گاهی اوقات اگر میخواهید هم فضای کافی برای پذیرایی داشته باشید و هم فضایی برای چیدمان وسایل دکوری خود میتوانید از یک میز با ارتفاع کمتر در کنار میز اصلی استفاده کنید.

گل و گلدان

گل و گلدان:

برای جذابیت و زیبایی میز خود از گلدان های کوتاه استفاده کنید.

میز دو طبقه

میز دوطبقه:

استفاده از میز شیشه ایی دوطبقه این امکان را به شما میدهد که لوازم دکوری خود را در طبقه زیرین قرار دهید و میتوانید از پالت هم استفاده کنید هیچ وقت خوراکی های خود را طبقه زیرین قرار ندهید معمولا افراد این کار را انجام میدهند و هنگام حضور مهمان آن را از طبقه زیرین به بالا می آورند که کار بسیار اشتباهی است.

طراحی مدرن

قانون 3 تایی:

در طراحی داخلی گاهی اوقات برای از بین بردن حس مطلق تقارن از 3 جسم در کنار هم استفاده میکنند.

سنگ تزیینی

سنگ های تزئینی و قیمتی:

قراردادن مجموعه ایی از سنگ های تزئینی روی میز باعث میشود نگاه مخاطب و مهمان های شما به میز جلب شود.

میز کوتاه جلو مبلی

ارتفاع کوتاه میز:

شما با انتخاب یک میز کوتاه و با قرار دادن گل ها با ساقه های بلند روی آن مثل گل ارکیده میتواند بسیار زیبا باشد.

میز جلو مبلی مدرن

رعایت ریتم در قطر میز:

برای رعایت تناسب دید بصری از هر طرف در دو قطر میز چیدمانی یکسان را داشته باشید تا تعادل حفظ شود.

وسایل تزیینی

تکرار:

از یک گلدان یا یک ظرف یا هرچیزی که میپسندید در سه سایز تکرار شود ریتم چیدمان شما را تکمیل خواهد کرد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان