حسین زاده در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم:

انتخاب غلامی برای وزارت علوم باعث عدم مشروعیت مدیریتی می شود

عضو فراکسیون امید مجلس با ادعای اینکه دانشجویان و دانشگاهیان با انتخاب منصور غلامی به عنوان وزیر مخالفند، گفت: این انتخاب باعث عدم مشروعیت مدیریتی می شود

انتخاب غلامی برای وزارت علوم باعث عدم مشروعیت مدیریتی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در مخالفت با برنامه ها و صلاحیت منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: ما سوگند یاد کرده ایم که در راستای منافع ملی رفتاری عاقلانه داشته باشیم.

وی افزود: هنوز یک ماه از زمانی که آقای رئیس مجلس و دیگران شرایط خاص کشور را تشریح کرده اند نمی گذرد، اما شاهد معرفی شخصی برای وزارت علوم هستیم که کمترین سابقه را دارد.

حسین زاده با بیان اینکه قاطبه دانشجویان و دانشگاهیان با انتخاب آقای غلامی مخالفند، تصریح کرد: این مسئله باعث عدم مشروعیت مدیریتی برای وزیر می شود.

عضو فراکسیون امید مجلس با طرح این سوال که جایگاه وزارت علوم در ساختارهای جهانی کجاست، اظهار داشت: دائما از شرایط بحرانی منطقه و کشور سخن می گوییم اما افرادی را انتخاب می کنیم که نمی توانند به نیازهای مردم پاسخ دهند؛ آیا کسی که باعث نارضایتی دانشجویان شده می تواند مدیر خوبی باشد.

وی تاکید کرد: خواهش می کنم برای دفاع از حقوق مردم و تامین مطالبات به حق آنها به ایشان رای ندهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان