دهمرده در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم:

شایسته سالاری و تدین مهمترین ویژگی وزیر پیشنهادی علوم است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، شایسته سالاری، تدین و اعتقاد به اسلامی شدن دانشگاه ها را از مهمترین ویژگی های وزیر پیشنهادی علوم خواند.

شایسته سالاری و تدین مهمترین ویژگی وزیر پیشنهادی علوم است

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی حبیب الله دهمرده، نماینده مردم زابل در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، ویژگی های برنامه های غلامی را برشمرد و گفت: حمایت از کارآفرینی در دانشگاه ها، حمایت از زیرساخت های مناطق محروم، اجرای آمایش سرزمینی در وزارت علوم، پذیرش دانشجویان خارجی، تقویت پارک های علمی و فناوری از مهمترین برنامه های وزیر پیشنهادی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: ارتقای علمی آموزش با تأکید بر افزایش مهارت دانش آموختگان، اهتمام ویژه بر سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت، تعامل با شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش، به کارگیری افراد توانمند و عدم سیاسی کاری در تصمیم گیری ها و توسعه تشکل های دانشجویی نیز از برنامه های مهم وزیر پیشنهادی علوم است.

وی در تشریح خصوصیات فردی غلامی گفت: قریب به 25 سال است که  ایشان را می شناسم و مدت زیادی با هم رئیس دانشگاه بوده ایم. ایشان فردی متدین، ولایی و مدیری بی ادعاست.

نماینده مجلس تصریح کرد: آقای غلامی استاد تمام دانشگاه، معتقد به اقتصاد مقاومتی، شایسته سالاری در مدیریت است و سابقه ریاست در دانشگاه های شهرستان را دارد که نوید دهنده شناخت مشکلات دانشگاه های دور از پایتخت است.

دهمرده اعتقاد به اسلامی شدن دانشگاه ها را از ویژگی های مهم وزیر پیشنهادی علوم خواند و گفت: رأی اعتماد بالا به آقای غلامی برای وزارت علوم، جز باقیات و صالحات است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر