ماهان شبکه ایرانیان

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

استقلال می تواند با شفر به جایگاه اصلی اش بازگردد

کارشناس فوتبال ایران شرایط این روزهای استقلال تهران را رو به پیشرفت ارزیابی کرد.

استقلال می تواند با شفر به جایگاه اصلی اش بازگردد

محمدرضا پرکاس با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دربی هشتاد و پنجم پایتخت به خبرنگار مهر گفت: دیداری بود که هواداران هر دو تیم بابت عملکرد تیم‌هایشان راضی بودند، پرسپولیسی‌ها که برنده بازی شدند و استقلال نیز با توجه به عملکرد بازیکنانش، باعث امیدواری طرفداران خود شد.

وی ادامه داد: شاید استقلالی‌ها به خاطر اینکه با حداقل گل خورده، شکست خوردند و چند موقعیت گلزنی هم داشتند، راضی باشند اما موضوعی که در این بازی به چشم می‌خورد، عدم توانایی فنی هر دو تیم در ارائه بازی زیبا و جذاب بوده است. شاید برخی تک‌روی‌ها که حاصل تکنیک‌های فردی بازیکنان نیز بود، باعث به وجد آمدن هواداران حاضر در استادیوم آزادی شد.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص عملکرد شفر در کوتاه مدت در استقلال تهران اظهار داشت: یک مربی را با توجه به تعویض‌هایش می‌توان زیر ذره‌بین برد. شفر به خوبی فهمید که باید تعداد مهاجمانش را افزایش دهد تا بتواند فشار مضاعفی روی دروازه پرسپولیس بیاورد. اما فکر می‌کنم ورود شهباززاده و حضورش در کنار بازیکنی نظیر جابر انصاری چندان موجه نبود. چون توپ‌ها از میانه میدان به مهاجمان استقلال نمی‌رسید که آنها بخواهند استفاده کنند.

پرکاس در پایان خاطرنشان کرد: استقلال می‌تواند با شفر به روزهای ایده‌آل خود بازگردد. به نظرم این تیم با چند پیروزی متوالی خواهد توانست به جمع مدعیان بالای جدول بازگردد. شاید بزرگترین رقیبش هم همین پرسپولیس باشد که تاکنون توانسته است امتیازات خوبی را کسب کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان