ماهان شبکه ایرانیان

سردار حسنی آهنگر در جشنواره سلمان فارسی:

تربیت مدیران جهادی و متعهد از الزامات حرکت به سوی تمدن اسلامی است

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تربیت مدیران جهادی و متخصص را از الزامات تحقق حرکت به سمت تمدن اسلامی عنوان کرد و گفت: وظیفه تربیت مدیران متخصص، کارآمد و متعهد بر عهده دانشگاه‌ها است.

تربیت مدیران جهادی و متعهد از الزامات حرکت به سوی تمدن اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در سومین جشنواره علمی سلمان فارسی در حوزه پدافند غیرعامل که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، تربیت مدیران و فرماندهان خلاق و نوآوررا از دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی متوجه شدند در میدان سخت نظامی نمی‌توانند بر کشورمان غلبه کنند، جنگ جدیدی را طراحی و آغاز کردند که شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و تهدیدات سایبری بخشی از ابعاد این جنگ نرم محسوب می‌شوند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) درادامه با تاکید بر اینکه مراکز علمی ما  مستقل از دیگری فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: امروز از نظر فعالیت علمی در وضعیتی قرار داریم که تصویر واضحی از فعالیت‌ها وجود ندارد و وجود چنین وضعیتی به دلیل  نبود یک سیستم سازمان‌یافته تولید دانش است، به همین دلیل است که هنوز رساله های دکترا در کشورمان را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی هدایت نکردیم.

سردار حسنی آهنگر افزود: مراحل تحقق اهداف انقلاب اسلامی شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است، اما ما هنوز بعد از سال‌ها نتوانستیم از مرحله دولت اسلامی بالاتر برویم.

وی وجود مدیران جهادی متخصص و متعهد را  از الزامات حرکت به سمت تمدن اسلامی عنوان و تصریح کرد: وظیفه تربیت مدیران متخصص، کارآمد و متعهد بر عهده دانشگاه‌ها بوده و این در حالی است که دانشگاه‌های کشور به صورت قطعاتی مجزا از هم فعالیت می‌کنند، در صورتی که باید تکمیل‌کننده باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان