ماهان شبکه ایرانیان

در پاسخ به مهر بیان شد؛

توضیح وزیر ارشاد درباره حواشی انتصاب یکی از معاونانش

وزیر ارشاد با اظهار تاسف از درز خبر انتصاب یکی از معاونانش و انتشار آن در فضای مجازی قبل از اعلام رسمی، در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح وزیر ارشاد درباره حواشی انتصاب یکی از معاونانش

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز یکشنبه هفتم آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) محل برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شد.

در این کنفرانس مطبوعاتی خبرنگار مهر از وزیر ارشاد این سوال را مطرح کرد:شما از شفافیت و صداقت در وزارت ارشاد صحبت می کنید حال آنکه آقای محسن جوادی در اولین مواجهه خود با رسانه ها پس از انتشار خبر انتصابش به عنوان معاون امور فرهنگی این وزارتخانه، به خبرگزاری مهر اعلام کرد که این خبر را تایید نمی کند و اینکه هیچ گونه حکمی حتی به صورت شفاهی به وی ابلاغ نشده است. با چنین وضعیتی چه امیدی می توان به رعایت اصل صداقت و شفافیت در دوره آتی فعالیت معاونت  امور فرهنگی این وزارتخانه و بلکه کل وزارت ارشاد داشت!؟

صالحی در پاسخ به این سوال گفت: من به همه دوستانی که برای بحث تصدی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد طرف گفتگو بودند عرض کردم که تا پایان زمانی که حکم مکتوب به شما ابلاغ نشده و در واقع اتفاق به صورت کامل تحقق پیدا نکرده است، طرح بحث در رسانه ها و یا جای دیگر انجام ندهند. چون ممکن است  کل مساله دچار کج فهمی شود.

وی در این ارتباط اضافه کرد: نکته ای که آقای جوادی گفته این است که حکم را دریافت نکرده است. بنده حوالی ساعت 12.30 -13 حکم ایشان را امضا کردم و بعد از آن ایشان در جریان حکم قرار گرفتند، همانطور که گفتم ما هم به ایشان و هم به دوستان دیگر گفته بودیم تا زمانی که حکم به آنها ابلاغ نشده است، طبیعتا طرح موضوع آن در رسانه ها درست نیست چرا که آن فرد فعلا (قبل از امضای حکم) معاون فرهنگی وزارت ارشاد نیست.

صالحی گفت: اگر تعبیری که آقای جوادی از ابلاغ حکم که من در مورد اطلاع رسانی آن با ایشان صحبت کردم، همین مساله بوده باشد، طبیعی است که در گفتگو با شما این چنین به اعلام خبر انتصاب شان واکنش نشان داده اند.

بر اساس این گزارش، در پایان نشست خبری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نزد خبرنگار مهر آمد و خواستار ارائه توضیحات بیشتر و زمان تماس خبرنگار مهر و پاسخ دقیق محسن جوادی شد. خبرنگار مهر همچنین نسبت به این مساله اشاره کرد که چگونه است که خبر انتصاب معاون فرهنگی وزارت ارشاد پیش از اعلام رسمی از طریق سایت این وزارتخانه در فضای مجازی منتشر می شود، از این مساله اظهار تاسف کرد و گفت: ما هم از این وضعیت متاسفیم و  امیدوارم بشود برای حل این معضل چاره اندیشی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان