ماهان شبکه ایرانیان

محمدرضا قربانی در غرفه مهر:

کمیته ایده‌پردازی در رادیو نمایش شکل می‌گیرد/ تغییر جدول پخش

مدیر رادیو نمایش از تعامل با هنرمندان در قالب کمیته ایده پردازی و ارتقای باشگاه مخاطبان رادیو نمایش به عنوان فعالیت های جدید این شبکه رادیویی سخن گفت.

کمیته ایده‌پردازی در رادیو نمایش شکل می‌گیرد/ تغییر جدول پخش

محمدرضا قربانی مدیر رادیو نمایش با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره تغییرات جدید رادیو با توجه به انتصاب حمید شاه آبادی به عنوان معاون صدا خبرنگار مهر گفت: جناب آقای شاه آبادی معاون محترم صدا نسبت به نمایش و تولیدات نمایشی در رادیو نگاه ویژه ای دارند و بر همین اساسی، تولیدات نمایشی رادیو ان شاء الله در سال 1397 از تنوع و کیفیت متفاوتی برخوردار خواهند بود.

این مدیر رادیویی خبر داد: طرح ها و ایده های مطلوب جمع آوری شده و پس از بررسی در اتاق فکر و پس از اصلاحات برای اجرا در سال 1397 ارایه می شود.

مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو همچنین درباره تغییرات در جدول پخش رادیو نمایش نیز بیان کرد: جدول پخشی رادیو نمایش در سال 1397 هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی تغییر خواهد کرد. علاوه بر آن، شیوه ارایه نمایش ها و برنامه ها نیز متفاوت از آنچه امروز ارایه می شود، خواهد بود.

قربانی در پایان گفت: تعامل با هنرمندان در قالب کمیته ایده پردازی و ارتقای باشگاه مخاطبان رادیو نمایش از دیگر فعالیت های جدید این مجموعه خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان