طرز تهیه بوریتو مرغ مکزیکی، یک صبحانه محبوب

آیا تا به حال در مورد بوریتو مرغ چیزی شنیدید؟ بوریتو یک غذای معروف مکزیکی، برای وعده صبحانه ست. طرز تهیه بوریتو مرغ خیلی راحته و انرژی زیادی ازتون نمی‌گیره! این غذای خوشمزه رو هم میتونید مثل مکزیکی‌ها، به عنوان صبحانه استفاده کنید و هم به عنوان یک شام سبک ازش لذت ببرید

طرز تهیه بوریتو مرغ مکزیکی، یک صبحانه محبوب

آیا تا به حال در مورد بوریتو مرغ چیزی شنیدید؟ بوریتو یک غذای معروف مکزیکی، برای وعده صبحانه ست. طرز تهیه بوریتو مرغ خیلی راحته و انرژی زیادی ازتون نمی‌گیره! این غذای خوشمزه رو هم میتونید مثل مکزیکی‌ها، به عنوان صبحانه استفاده کنید و هم به عنوان یک شام سبک ازش لذت ببرید. اگه دنبال غذا با مرغ هستین در ادامه با ما به آشپزخونه روزچین بیاید و طرز تهیه بوریتو مرغ رو ببینید.

مواد لازم برای تهیه بوریتو مرغ

سینه مرغ تکه شده: یک عدد
برنج قهوه‌ای: یک پیمانه
پنیر مکزیکی رنده شده: دو پیمانه
لوبیا سیاه پخته شده: یک فنجان
ذرت: یک فنجان
سس سالسا: یک پیمانه کوچک
فلفل سبز و پودر چیلی: یک پیمانه کوچک
زیره سبز: به مقدار مورد نیاز
نان تورتیلا: یک بسته
خامه ترش: یک فنجان

طرز تهیه بوریتو مرغ با نان تورتیلا، آسان و خوشمزه

برای تهیه این صبحانه خوشمزه، اول باید مواد داخلی بوریتو رو آماده کنید. سینه مرغ رو با مقداری نمک و پیاز بپزید. بعد اون رو تکه تکه کنید. می‌تونید از قبل این‌کار رو انجام بدید، یعنی مقداری سینه پخته شده در یخچال داشته باشید.

حالا یک ظرف نسبتا بزرگ انتخاب کنید و سینه مرغ تکه شده رو داخل اون بریزید. وقتشه که برنج قهوه‌ای رو که از قبل پختید، به سینه مرغ اضافه کنید. لوبیای سیاه یا همون لوبیا قرمز خودمون رو که خیس کرده و پختید، در این مرحله اضافه کنید. بعد فلفل سبز و فلفل چیلی رو بریزید. پنیر مکزیکی رو هم رنده کنید و به موادتون اضافه کنید. در آخر هم سس سالسا رو بریزید. ترکیب رنگ مواد فوق العادست و آدم رو هیجان زده می‌کنه!

همه مواد رو خوب باهم مخلوط کنید تا مخلوط یکدستی حاصل بشه. این مواد رو می‌تونید داخل هر نوع نان دلخواه، بپیچید. اما مکزیکی‌ها، این نوع غذا رو با نان تورتیلا درست می‌کنند. تورتیلا نوعی نان نازک پخته شده از آرد سفید بسیار آسیاب شده است. این نان، معمولا به همراه گوشت، برای پختن غذاهایی مثل تاکو و بوریتو، استفاده می‌شه و از سوپرمارکت‌ها قابل تهیه است.

نان تورتیلا رو به خامه ترش آغشته کنید. حالا مواد رو داخل نان تورتیلا بپیچید و در مایکروفر قرار بدید تا یک مقدار برشته بشه. بوریتوی شما آماده است. نوش جان☺

منبع:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر