ماهان شبکه ایرانیان

عملکرد شورا‌های حل اختلاف استان‌ها برای توسعه فرهنگ صلح

بیش از ۱۳ هزار پرونده با تلاش شورای حل اختلاف کرمانشاه به صلح و سازش مختومه شد

در پایان سال ۹۵ استان کرمانشاه دارای ۱۱۷ شعبه شهری و ۳۵ شعبه روستایی و جمعا دارای ۱۵۲ شعبه بوده و میانگین پرونده وارده به شعب شهری استان ۷۲۸ فقره بوده است.

بیش از 13 هزار پرونده با تلاش شورای حل اختلاف کرمانشاه به صلح و سازش ختم شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در سال 1395 با تلاش بی شائبه عزیزان شورای حل اختلاف استان کرمانشاه، بیش از 13 هزار پرونده با تلاش شورای حل اختلاف کرمانشاه به صلح و سازش مختومه شد.

در پایان سال 95 استان کرمانشاه دارای 117 شعبه شهری و 35 شعبه روستایی و جمعا دارای 152 شعبه بوده و میانگین پرونده وارده به شعب شهری استان 728 فقره و استان در رتبه 14 کشوری است که نسبت به سال 94 یازده پایه صعود داشته است.

شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه در سال 1395 مجموعا تعداد 13720 فقره از پرونده‌های وارده خود را از طریق صلح و سازش به سرانجام رسانده اند.

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان و نقش آن در فرآیند قضا زدایی، مرکز امور شورا‌های حل اختلاف توجه خاصی به توسعه و بهینه سازی این شورا‌ها دارد. در استان کرمانشاه تعداد شعب ویژه زندان 4 شعبه اعلام شده است.
 
/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان