آلبوم عکس: عجیب‌ترین تزیین میوه ها

مصرف میوه‌ها و سبزی‌ها تاثیر مثبتی بر کارکرد بدن و حفظ سلامتی ما دارد. اما می‌توان همیشه هم به میوه‌ها به عنوان ماده‌ای خوراکی نگاه نکرد و با تزیین آنها، جلوه‌هایی جالب از خلاقیت و ذوق و قریحه خود را نشان داد. امروز با آلبوم عکس عجیب‌ترین تزیین میوه ها با روزچین همراهی کنید.

آلبوم عکس: عجیب‌ترین تزیین میوه ها

مصرف میوه‌ها و سبزی‌ها تاثیر مثبتی بر کارکرد بدن و حفظ سلامتی ما دارد. اما می‌توان همیشه هم به میوه‌ها به عنوان ماده‌ای خوراکی نگاه نکرد و با تزیین آنها، جلوه‌هایی جالب از خلاقیت و ذوق و قریحه خود را نشان داد. امروز با آلبوم عکس عجیب‌ترین تزیین میوه ها با روزچین همراهی کنید.

باید اقرار کرد که از تماشای عکس‌های خلاقانه تزیین میوه می‌توانیم روی این موضوع صحه بگذاریم که طبیعت مادر الهام‌بخش ماست. تزیین و سفره آرایی یکی از هنرهای مورد علاقه خانم‌های خوش سلیقه ایرانی است. با تماشای عکس‌های تزیین میوه‌ها و سبزیجات می‌توانید شما هم ایده‌های خوبی بگیرید.

در بخشی از هنر تزیین میوه‌ها و غذاها شاهد ساخت اشیای دیدنی با این مواد غذایی هستیم. حتی می‌توان هنر غذا آرایی را یک حرکت هنری نوین در دنیا به حساب آورد که در سالهای گذشته رشد کرده است و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده.

یکی از هنرمندان فعال در زمینه تزیین میوه و غذا هنرمند رومانیایی دن کرتو (Dan Cretu) است. او در استودیو هنری‌اش در شهر بخارست آثار هنری تزیین میوه ها به شیوه‌های عجیب و غریب را انجام می‌دهد و به شهرتی جهانی در این زمینه دست پیدا کرده است.

دن کرتو هنرمندی است که می‌تواند با استفاده از دید هنری که در تزیین میوه ها و سبزیجات دارد، یک بادمجان ساده را به صدفی زیبا تبدیل کند و از چند تکه نان تست و سیر یک اثر هنری بی‌نظیر بسازد. دن کرتو در سفرهآرایی و تزیین میوه چهره‌ای صاحب سبک است که در این آلبوم یه چند کار فانتزی او نگاهی می‌اندازیم.

این هنرمند رومانیایی به شیوه‌ای خارق‌العاده و خلاقانه و از تزیین میوه ها می‌تواند ما را با جنبه‌های گوناگون زندگی خودمان آشتی دهد و اشیاء و لوازم مختلف زندگی را با این مواد طبیعی ساده شکل دهد. برای نمونه او قادر است از یک گل ساده به عنوان شراره‌های آتش استفاده کند.

باید اعتراف کنیم که دن کرتو نه تنها در زمینه سفره‌آرایی و تزیین میوه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، بلکه می‌تواند دو چیز کاملا مختلف را با هم ترکیب کرده و از آن تصویری دیدنی بسازد. در این آلبوم دیدنی برخی از شاخص‌ترین آثار تزیین میوه دن کرتو گردآوری شده است. از دیدن آنها لذت ببرید.

تزیین مرکبات بابانوئل نارنگی

بابانوئل از نارنگی

تزیین میوه مغز مرکبات

یه مغز درست و حسابی با مرکبات

تزیین میوه کفش کتونی آدیداس

کفش کتونی آدیداس با پوست پرتقال

تزیین میوه ضبط صوت میوه‌ای

ضبط صوت میوه‌ای

تزیین میوه دوچرخه پرتقالی

دوچرخه پرتقالی

تزیین میوه تفنگ گل

تفنگی از گلها

تزیین میوه تخمه کدو تخمه آفتابگردون

توپ فوتبال جام جهانی از تخمه کدو و تخمه آفتاب‌گردون

تزیین میوه آپاژور ملون

دکوراسیون منزل و آباژوری از سیب سبز و ملون

تزیین مرکبات ساعت پرتقال

ساعت به وقت پرتقال!

تزیین غذا پاپ کورن نوشابه کوکاکولا

آقای پاپ کورن، بفرمایید نوشابه کوکاکولا!

تزیین سبزیجات نهنگ بادمجان

نهنگ بادمجونی

تزیین سبزیجات فلفل تیوب رنگ

فلفل قرمز و تیوپ رنگ‌های روغنی

تزیین میوه موتورسیکلت فلفل و لیمو

موتورسیکلتی از فلفل قرمز و لیمو ترش

نوار کاست گوشتی

یه نوار کاست بی‌نظیر با گوشت، به نظرتون چه آهنگی تو این نوار ضبط شده؟

امیدواریم از تماشای آلبوم عکس تزیین میوه لذت برده باشید، اگر این مطلب روزچین جالب بود آن را به دوستان‌تان هم معرفی کنید…

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر