دو تازه وارد کمپانی بی‌ام‌و به همراه پکیج استثنایی M!

شاید تصور کنید که مدل M کمپانی بی‌ام‌و با داشتن کامل‌ترین پکیج M به حد کمال رسیده و دیگر هرگز از این بیشتر ارتقا نخواهد یافت اما در اشتباهید

شاید تصور کنید که مدل M کمپانی بی‌ام‌و با داشتن کامل‌ترین پکیج M به حد کمال رسیده و دیگر هرگز از این بیشتر ارتقا نخواهد یافت اما در اشتباهید. به تازگی این کمپانی از مدل M5 خود رونمایی کرده و این سدان اسپرت هیجان‌انگیز به سوی لاس وگاس پیش می‌رود تا اجزا و قطعات M خود را در نمیشگاه SEMA امسال به رخ همگان بکشد.
در این خصوص کمپانی بی‌ام‌و اعلام نموده که بیشتر این اجزا و قطعات دلنشین در همان تاریخی که مدل M5 آماده فروش باشد در دسترس خواهند بود، که این تاریخ برای ایلات متحده، بهار آینده است. اجزا و قطعات باقیمانده نیز در طی همان سال در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.


البته باید خاطر نشان کرد که BMW، یک پکیج اختیاری رقابتی را ارائه نموده که در حال حاضر نیز قابل سفارش دادن است اما این شرکت باواریایی در نظر دارد پکیج خود را تا حد زیادی ارتقا دهد و آپشن‌هایی نظیر افزایش قدرت و ترمزهای سرامیکی را بدان بیافزاید که به عنوان تجهیزات اختیاری برای مدل M5 معمولی نیز در دسترس خواهند بود. انتظار میرود که این تغییرات تا سال آینده اعمال شده و ما شاهد ارتقا این پکیج باشیم.


علاوه بر این، در نمایشگاه SEMA لاس وگاس، یک نسخه کامل و بی عیب و نقص از مدل M3 بی‌ام‌و به نمایش گذاشته خواهد شد که نشان دهه 30 سال حضور این خودرو در ایالات متحده است. همچنین تغییرات ایجاد شده توسط گروه اختصاصی و گروه طراحی بی‌ام‌و، باعث تولید مخلوق استثنایی شده که نام BMW M3 30 Years American Edition را به دوش می‌کشد.


اما هنوز شرکت خودروسازی بی‌ام‌و در خصوص اینکه آیا این محصول برای فروش عرضه خواهد شد یا فقط یک محصول نمایشی است چیزی عنوان ننموده.
این دو تازه وارد کمپانی BMW، باید صحنه نمایش خود را با بسیاری از مدل‌های دیگر نظیر M2 Safety Car و خودروی مسابقه M1 IMSA Group 4 به اشتراک بگذارند. همچنین مجموعه متشکل از سه خودروی X3 xDrive 30i, 440i, و 740e نیز به همراه تجهیزات و اجزای M اضافه شده به آنها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
کمپانی BMW اعلام نموده که مدل M3 30 Years American Edition و M5 به همراه پکیج عملکردی ارتقا یافته M در تاریخ سه شنبه، 31 اکتبر وارد بازار خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر