در مرحله اصلی رزمایش نهاجا؛

جنگنده های «فانتوم» و «سوخو۲۴» اهداف زمینی را منهدم کردند

در دومین روز از رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، جنگنده های «فانتوم» و «سوخو۲۴» با استفاده از موشک های بهینه سازی شده ماوریک و X-۲۵ اهداف ثابت و متحرک زمینی را منهدم کردند.

جنگنده های «فانتوم» و «سوخو24» اهداف زمینی را منهدم کردند

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از مرحله اصلی و فازعملیاتی هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو 24 و هواپیماهای بمب افکن سنگین با استفاده از اصل غافلگیری و دور از دید رادارهای دشمن اهداف ثابت و متحرک زمینی دشمن را منهدم کردند.

 امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش، سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام این خبرگفت: پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده های اف 5 و میگ 29 علیه مواضع از پیش تعیین شده، بمب افکن های راهبردی سوخو 24 با حمل انواع موشک های بهینه شده و نقطه زن X-25 که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت افزود: ساعاتی قبل نیز جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقاء یافته ماوریک و بمب های نقطه زن با حجم تخریب گسترده، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهپاد های تهاجمی نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده به منظور ضربه نهایی به دشمن استفاده شد.

گفتنی است روز گذشته سرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش، سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت در گفتگو با خبرنگار مهر، از شبیه سازی مراکز حساس و حیاتی دشمن در میدان تیر و تمرین جنگ الکترونیک شهید علی ابوعطا جهت انهدام آنها خبر داد.

روزخوش یادآور شد: فضای واقعی پایگاه های دشمن شامل برج مراقبت، باند پرواز، هواپیماهای جنگی و محل تجمع نیروهای دشمن در ابعاد واقعی طراحی و ساخته شده که در روز اصلی بمباران خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان