جانشین وزیر دفاع:

وزارت دفاع به دنبال توسعه پروژه های دفاعی و موشکی است

آق قلا - جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توسعه پروژه های دفاعی و موشکی از برنامه های مهم وزارت دفاع است.

وزارت دفاع  به دنبال توسعه پروژه های دفاعی و موشکی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم تقی زاده ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری از کشتارگاه تمام اتوماتیک مزرعه نمونه آق قلا، اظهار کرد: ما با کشورهای همسایه خود در صلح‌ و سازش هستیم و دفاع از آنها را وظیفه خود می دانیم.

وی با بیان اینکه ما با تسهیلات مدرن و پیشرفته خود که با تکیه بر توان و دانش بومی ساخته شده است، حالت تهاجمی نسبت به دشمنان نمی گیریم، تصریح کرد: همیشه برای مقابله با توطئه های دشمنان که از ابتدای انقلاب همراه انقلاب بوده و هیچگاه تغییر نکرده است حالت تدافعی می گیریم.

تقی زاده از افزایش توان موشکی و نقطه زنی تا برد دو هزار کیلومتر. خبر داد و گفت: اگر لازم باشد این میزان مسافت را افزایش می دهیم، همچنین توجه به مسائل سازمان افزار، مغز افزار، نرم افزار و سخت افزار از دیگر برنامه های وزارت دفاع است.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با حضور نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه و وزارت دفاع خنثی شده است، ادامه داد:  در حال حاضر کشور در امنیت و آرامش کامل قرار دارد و کارهای بزرگ در جهت آموزش و توسعه منابع انسانی را در دستور کار قرار دادیم.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: ما برای روز متحمل خود را آماده میکنیم و نقاط ضعف و قوت دشمن را هم شناسایی و برنامه ریزی کرده ایم.

تقی زاده گفت:  با اینکه کار داعش رو به پایان است اما امروز مهم ترین مسئله در کشور حفظ وحدت در برابر دشمنان بوده و ما باید آن را حفظ کنیم.

وی افزود: حضور در عسلویه، مس سرچشمه، فعالیت های زیرساختی در استان های یزد، گلستان و مازندران در دستور کار قرار گرفته و به دنبال این هستیم که در مدت کوتاهی به دست آوردهای بزرگی دست پیدا کنیم.

وی یادآور شد: معتقدیم از 24 سرفصل اقتصاد مقاومتی 18 سرفصل مربوط به وزارت دفاع بوده و در جهت تحریم شکنی، افزایش بهره وری و ... برنامه های مختلفی را در سراسر کشور در نظر گرفته ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان