تصمیم‌گیری جدید برای چهار مجله دیگر همشهری

روزنامه همشهری اعلام کرد که در ادامه فرآیند بازنگری و اصلاح مدیریت و هزینه‌های تولید و انتشار مجلات همشهری برای چهار مجله دیگر تصمیم‌گیری شد.

تصمیم‌گیری جدید برای چهار مجله دیگر همشهری

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه همشهری در کانال خود در فضای مجازی اعلام کرد: به گفته مدیریت گروه مجلات در فعالیت نشریات «پایداری»، «آیه»، «معماری» و «تندرستی» بازنگری‌های اساسی صورت گرفته است؛ جزئیات این تصمیم‌ها به این شرح است:

مجله «تندرستی» : با توجه به عدم استقبال خوانندگان از این مجله، قرار شد در محتوا تجدیدنظر اساسی و جدی شود؛ البته شماره آبان‌ماه آن به زودی منتشر می‌شود.

مجله «معماری» : با توجه به عدم تناسب میان کیفیت چاپ و محتوا و بحث‌های کارشناسی و نیازسنجی مخاطب و فروش نامناسب آن، مقرر شد با تجدیدنظر در محتوا و رویکرد و حتی عنوان، با تعریف دیگری با تناسب دقیق‌تر با موضوع «شهر» منتشر شود و شماره فصل‌نامه پاییزی آن به زودی منتشر خواهد شد.  

مجله «پایداری» : انتشار  این نشریه نیز موقتا متوقف شده است و با همکاری دقیق‌تر و متناسب با نیازسنجی و تقاضای «باغ موزه دفاع مقدس»، که مسئول توزیع این نشریه است، تداوم آن برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.  

مجله «آیه» : این مجله نیز همچنان منتشر خواهد شد، اما به دلیل اهمیت و حساسیت محتوای آن و لزوم هماهنگی با مراکز علمی حوزوی یا دانشگاهی و ارتقاء کیفی محتوا و جهت‌گیری، تداوم انتشار آن پیگیری می‌شود.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر