ماهان شبکه ایرانیان

نوروز امسال منتظر سریال آرماندو باشیم؟

سریال آرماندو یکی از مجموعه‌هایی است که شبکه سه دست به ساخت آن زده‌است. با توجه به اینکه تصویربرداری این سریال در نیمه اسفند ۹۵ شروع شد، گمان می‌رفت این سریال در نوروز ۹۶ پخش شود اما به این مناسبت نرسید و پخش آن به زمان دیگری موکول شد

نوروز امسال منتظر سریال آرماندو باشیم؟

سریال آرماندو یکی از مجموعه‌هایی است که شبکه سه دست به ساخت آن زده‌است. با توجه به اینکه تصویربرداری این سریال در نیمه اسفند 95 شروع شد، گمان می‌رفت این سریال در نوروز 96 پخش شود اما به این مناسبت نرسید و پخش آن به زمان دیگری موکول شد. اخیرا در برنامه شما و سیما گزارشی از پشت صحنه‌های این سریال پخش و اعلام شد که این سریال نوروز امسال روی آنتن خواهد رفت. با کافه هفت و معرفی سریال «آرماندو» در روزچین همراه باشید.

سریال آرماندو تلخ و شیرین‌های زندگی یک هنرور

سریال «آرماندو» مجموعه‌ای طنز به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی است. بنا به اخبار منتشر شده این مجموعه در بیست قسمت آماده پخش می‌شود. سریال «آرماندو» داستان جوانی ساده‌دل و مهربان با بازی حمیدرضا آذرنگ است که می‌خواهد مشکلات خواهرش و بچه‌های خواهرش را برطرف کند که در این مسیر با مشکلات و مسائلی روبرو می‌شود. یکی دیگر از موضوعاتی که سریال «آرماندو» به آن می‌پردازد زندگی هنروران است. این سریال مجموعه‌ای با فضای کمدی است که در دل آن شاهد درامی عاشقانه نیز هستیم.

سریال آرماندو متفاوت با کمدی‌های دیگر

ایرج محمدی از تهیه‌کنندگانی است که در کارنامه کاری خود تهیه سریال‌های طنزی مانند بزنگاه، خانه به دوش، متهم گریخت، خوش نشین‌ها و دردسرهای عظیم را دارد. او درباره سریال آرماندو گفته است که این سریال با سریال های طنزی که تا کنون ساخته است متفاوت است.

او با توجه به نویسنده و کارگردان و انتخاب دقیق گروه بازیگران این نوید را داده است که مخاطبان مجموعه‌های تلویزیونی شاهد سریال جذابی خواهند بود. این سریال در استان البرز، شهر تهران و شهرک غزالی ضبط شده است. ولی به دلیل اینکه در بخش‌هایی از سریال به بازسازی فضاهای قدیمی نیاز بوده بخش اعظم این مجموعه در شهرک غزالی تصویربرداری شده است.

حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین در سریال آرماندو

سریال آرماندو مرجانه گلچین آذرنگ

حمید آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکا عبدالرزاقی، محمدرضا هدایتی، علیرضا استادی، علی مسعودی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی و سیامک مردانه از جمله بازیگران سریال آرماندو هستند. در سریال آرماندو حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین خواهر و برادر هستند.

حمیدرضا آذرنگ آرمان آرماندوست

بازیگرانی که برای این مجموعه انتخاب شده‌اند همگی سابقه خوبی در ایفای نقش‌های کمدی دارند. شخصیت اصلی این سریال به نام آرمان را حمیدرضا آذرنگ بازی می‌کند. آذرنگ از جمله بازیگرهای توانمند تئاتر و سینماست که در کارنامه خود نقشهای متفاوتی دارد.

آذرنگ با سریال «» و در نقش سروان احمد سرخی توانایی خود را در ایفای نقش‌های کمدی نشان داد. او سال 95 با سریال نوروزی «قرعه» میهمان خانه‌های مردم ایران بود. آذرنگ در این سریال نقش آرمان را بازی می‌کند که شغلش هنروری است و به فراخور شغلش او را در نقش‌های مختلف می‌بینیم و به همین دلیل گریم‌های متفاوتی در طول مجموعه دارد.

مرجانه گلچین صاب جان می‌شود!

یکی دیگر از نام‌هایی که دیدن آن در فهرست بازیگران سریال آرماندو به مخاطب نوید لحظه‌های کمیک جالبی را می‌دهد، مرجانه گلچین است. او در این سالها با ایفای نقش در سریال‌های کمدی مانند بزنگاه، خوش نشین‌ها، دزد و پلیس، سه دونگ، سه دونگ و… جای خودش میان علاقمندان به مجموعه‌های طنز باز کرده است.

آذرنگ و گلچین در این سریال در نقش یک خواهر و برادر هستند که آذرنگ با نام آرمان و گلچین با نام «صاب جان» به ایفای نقش‌های خود می‌پردازند.

بنا به گفته گلچین در یکی از مصاحبه‌هایش آرماندو یک درام اجتماعی است که در موقعیت ممکن است لحظات طنزی را ایجاد کند، اما خود مسئله خیلی خوشایند نیست و حتی در بخش‌هایی مخاطب را غمگین هم می‌کند و گاهی همین شرایط دردآور خنده‌دار شده و مخاطب را به خنده وادار می‌کند.

با توجه به نیاز به پخش سریال‌های شادی آور و نشاط بخش و کمبود آثار خوب و قوی در این زمینه امیدواریم این مجموعه بتواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد و بتواند در تعطیلات نوروز 1397 تماشاگر را راضی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان