ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده سپاه:

سپاه بر اساس نیازهای کشور در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند

بوشهر - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حوزه فعالیت سپاه فقط عرصه دفاعی و نظامی نیست، گفت: سپاه بر اساس نیازهای کشور در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

سپاه بر اساس نیازهای کشور در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری چهارشنبه‌شب در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر همواره مهد مقابله و مبارزه با استعمار بوده و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

وی اضافه کرد: مردم انقلابی و شجاع استان بوشهر در عرصه‌های مختلف و در برهه‌های مختلف تاریخی عشق و ارادت خود را به اسلام و نظام اسلامی و روحانیت اثبات کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهری‌ها را مردمی غیور، مومن، انقلابی، ضد استکباری و استعمارستیز معرفی کرد و افزود: این مردم همواره در کنار نظام و انقلاب هستند.

وی به نقش بسیار مهم سپاه در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی نیز از سپاه انتظار دارند که در هر زمینه‌ای که نیاز باشد وارد عمل شده و از نظام و انقلاب و مردم دفاع و حمایت کند.

سردار جعفری با بیان اینکه اقدامات سپاه فقط در عرصه دفاعی و نظامی نیست، خاطرنشان کرد: سپاه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بنا به اقتضاء و نیازهای کشور، در تمام عرصه‌های مختلف و مورد نیاز تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه بنا به مقام معظم رهبری در زمینه اقتصادی و فرهنگی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، اضافه کرد: هدف اصلی حکومت اسلامی هدایت مردم به سمت ایمان و معنویت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان