بهترین رستوران‌های تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی

معمولا، وقتی صحبت از غذای اصیل ایرانی می‌شود، «چلوکباب» در ذهن همه نقش می‌بندد. کباب کوبیده ایرانی یک غذای اصیل، کامل و هیجان‌انگیز است که تقریبا همه آن را دوست دارند و حقیقتاً نمی‌شود به آن نه گفت

بهترین رستوران‌های تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی

معمولا، وقتی صحبت از غذای اصیل ایرانی می‌شود، «چلوکباب» در ذهن همه نقش می‌بندد. کباب کوبیده ایرانی یک غذای اصیل، کامل و هیجان‌انگیز است که تقریبا همه آن را دوست دارند و حقیقتاً نمی‌شود به آن نه گفت. چلوکباب، غذایی است که در اکثر شهرهای ایران طرفداران بسیاری دارد و یکی از نمادهای ایران است. در این مقاله سعی داریم، بهترین رستوران‌های تهران را برای خوردن یک کباب خوشمزه به شما معرفی کنیم. در ادامه با روزچین همراه باشید.

بهترین رستوران‌های تهران را بشناسیم…

شمال تهران: چلوکبابی اطمینان

چلوکبابی اطمینان بهترین رستوران‌های تهران
چلوکبابی اطمینان در قلب بازار تجریش در شمال تهران

چلوکبابی اطمینان، در وسط بازار قدیمی و پر رفت و آمد تجریش قرار دارد. این رستوران از قدیمی‌ترین و البته بهترین رستوران‌های تهران است که حداقل برای نیم قرن، دست نخورده باقی مانده است. در این رستوران می‌توانید انواع چلوکباب و چلو خورش‌های اصیل را پیدا کنید. بعد از گشت و گذار در بازار تجریش، خوردن یک پرس چلوکباب ناب در کبابی اطمینان، خیلی می‌چسبد.

غرب تهران: چلوکبابی طرقی

بهترین رستوران‌های تهران
کبابی طرقی…

رستوران طرقی در تقاطع بلوار مرزداران و اتوبان اشرفی اصفهانی واقع شده است. هرچند ظاهر این رستوران از شکل و شمایل مناسبی برخوردار نیست، اما به کیفیت غذاهای مرغوب آن می‌ارزد. طعم کباب کوبیده طرقی عالی است و در وقت ناهار، کسبه اطراف منتظر غداهایش هستند. این رستوران برای قرار گذاشتن و نشستن مناسب نیست. اما می‌توانید غذا را به منزل برده و نوش‌جان کنید. چون واقعا ارزشش را دارد. قیمت غذا در این رستوران، بسیار مناسب است.

بین مرکز و شمال تهران: چلوکبابی ایرانیان

بهترین رستوران‌های تهران
کباب‌سرای ایرانیان

چلوکبابی ایرانیان، یک رستوران کاملا ایرانی است. اگر از چهار راه کریم‌خان چند قدم بالاتر بروید، در تقاطع قائم‌مقام این رستوران را می‌بینید. این رستوران ظاهر شیک و جدیدی دارد که به تازگی بازسازی شده است. اما از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است. منوی ایرانیان فقط با انواع کباب مزین شده که هم به صورت خوراک و هم به صورت چلو قابل سفارش است.

بازار تهران: رستوران مسلم

بهترین رستوران‌های تهران
رستوران مسلم…

اگر گذرتان به بازار تهران خورد، مُسلم را از دست ندهید. رستوران مسلم، یکی از قدیمی‌ترین هاست. البته مسلم بیشتر به خاطر ته‌‌چین‌هایش شهرت دارد، اما انصافا از کباب کوبیده آن هم نمی‌توان گذشت. برای غذا خوردن در این رستوران، احتمالا باید یک صف طولانی را پشت سر بگذارید، اما واقعا ارزشش را دارد. سرویس‌دهی در مسلم، بسیار منظم و سریع است. مسلم در بازار تهران و نبش سبزه میدان واقع شده است.

قلب تهران: کباب‌سرای منصور

بهترین رستوران‌های تهران
کباب‌سرای منصور

اگر کباب‌خور هستید، حتما سری به کباب‌سرای منصور بزنید. از چهار راه بهشتی اندکی که بالاتر بروید، کباب سرای منصور را، نبش پله اول و روبروی پارک ساعی، با ظاهری قدیمی خواهید دید. منصور، کباب‌ کوبیده و جوجه کباب‌های فوق‌العاده‌ای دارد، اما باید قید جای پارک مناسب را بزنید.

مرکز تهران: چلوکبابی ولیمه

بهترین رستوران‌های تهران
رستوران ولیمه…

در تقاطع خیابان ولیعصر و نوفل لوشاتو، از هرکس آدرس یک رستوران خوب را بخواهید، ولیمه را به شما معرفی می‌کنند. رستوران ولیمه در یک مکان قدیمی واقع شده است و جزء بهترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود. ولیمه سر ظهر غلغله است. در ولیمه می‌توانید انواع چلوکباب و خوراک را نوش‌جان کنید. راستی اگر به رستوران ولیمه رفتید، حتما پول نقد همراهتان داشته باشید، چون کارت‌خوان ندارند.

روزچینی‌های عزیز، در این مقاله سعی کردیم، بهترین رستوران‌های تهران را در مناطق مختلف به شما معرفی کنیم. بهترین‌هایی که هم کیفیت مناسبی دارند و هم مقرون به صرفه هستند. اما در مقالات بعدی حتما لوکس‌ترین‌ها را هم به شما معرفی خواهیم کرد. اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید، حتما با روزچین به اشتراک بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان