وحشت بر باکس آفیس فیلم‌های خارجی سایه انداخت!

اهالی کافه هفت سلام. یکی از خصوصیت پاییز و زمستان، بلند بودن شب‌های آن است و فرصتی برای اینکه ما بتوانیم در جمع خانواده و دوستان به تماشای فیلم‌های محبوب‌مان بنشینیم

وحشت بر باکس آفیس فیلم‌های خارجی سایه انداخت!

اهالی کافه هفت سلام. یکی از خصوصیت پاییز و زمستان، بلند بودن شب‌های آن است و فرصتی برای اینکه ما بتوانیم در جمع خانواده و دوستان به تماشای فیلم‌های محبوب‌مان بنشینیم. آیا در هفته‌ای که گذشت توانستید فیلم پرفروش باکس آفیس فیلم‌های خارجی قبلی یعنی «بلید رانر 2049» را ببینید؟ البته این فیلم در دومین هفته اکرانش نتوانست جایگاه اولی‌اش را حفظ کند. با هم سری به باکس آفیس فیلم‌های خارجی می‌زنیم تا ببینیم کدام فیلم‌ها در گیشه موفق ظاهر شدند.

باکس آفیس فیلم‌های خارجی – هفته چهارم مهرماه

رتبه نام فیلم فروش هفتگی (میلیون دلار) مجموع فروش
1 روز مرگت مبارک 26,5 26,5
2 بلید رانر 2049 15,1 60,5
3 بیگانه 12,8 12,8
4 آن 6 314,9
5 کوه بین ما 5,6 20,5
6 ساخت آمریکا 5,4 40,1
7 کینگزمن: محفل طلایی 5,3 89,6
8 لگو نینجاگو 4,3 51,5
9 پونی کوچولوی من: فیلم 4 15,5
10 ویکتوریا و عبدل 3,1 11,3

«بلید رانر 2049» مغلوب «روز مرگت مبارک»

در هفته‌ای که گذشت فیلم «روز مرگت مبارک» (Happy Death Day) فیلم صدرنشین باکس آفیس فیلم‌های خارجی در هفته قبلش را یک پله به عقب راند و بدین ترتیب «بلید رانر 2049» از پله اول فروش به جایگاه دومی جدول پرفروش‌ترین‌های هفته نقل مکان کرد.

فیلم «کوه میان ما» هم در هفته گذشته با دو رتبه سقوط در جایگاه پنجمی باکس آفیس فیلم‌های خارجی قرار گرفت. فیلم تازه اکران شده «بیگانه» با بازی «» سومین فیلم پرفروش هفته گذشته شد. فیلم ترسناک «آن» در یک تغییر یک پله‌ای از رتبه سومی به رتبه چهارمی فیلم‌های پرفروش هفته رسید.

باکس آفیس فیلم‌های خارجی
«جسیکا راث» در نمایی از فیلم روز مرگت مبارک

باکس آفیس جهان به «روز مرگت مبارک» خوش آمد گفت

باز هم یک فیلم ترسناک توانست در باکس آفیس فیلم‌های خارجی پیشتاز شود. «روز مرگت مبارک» به کارگردانی «کریستوفر لندن» روز جمعه در سینماهای آمریکای شمالی روی پرده رفت و در اولین روز اکرانش در 3,149 سالن سینما به نمایش گذاشته شد و 11٫6 میلیون دلار فروخت و با فروش هفتگی 26,5 میلیون دلاری در صدر پرفروش‌ترین‌های هفته قرار دارد. گفتنی است که برای ساخت این فیلم حدود 5 میلیون دلار هزینه شده است.

«کریستوفر لندن» کارگردانی است که تجربه کارگردانی فیلم‌های ترسناک دیگری را در کارنامه خود دارد. از جمله فیلم‌هایی که او در ژانر ترس و دلهره ساخته است می‌توان به فیلم‌هایی مانند Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (ﭘﯿﺸﺎﻫﻨﮓﻫﺎ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﻩ ﺁﺧﺮﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﺯﺍﻣﺒﯽﻭﺍﺭ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ) و Paranormal Activity: The Marked Ones (ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻓﺮﺍﻃﺒﯿﻌﯽ: ﺁﺩﻡﻫﺎﯼ ﻧﺸﺎﻥﺷﺪﻩ) اشاره کرد.

روز مرگت مبارک!

داستان فیلم «روز مرگت مبارک» درباره دختر دانشجویی به نام «ﺗﺮﯼ ﮔﻠﺒﻤﻦ» است که در روز تولدش به قتل می‌رسد. تری بعد از مرگ، زنده می‌شود و دوباره به قتل می‌رسد. این روند همچنان ادامه دارد. این چرخه مدام تکرار می‌شود و او پی در پی کشته می‌شود و باز زنده می‌شود. تری برای اینکه از این چرخه هولناک نجات پیدا کند تنها یک راه دارد و آن شناختن هویت قاتل است تا بتواند جلوی قتل خودش را بگیرد و چرخه را متوقف کند.

«روز مرگت مبارک» تکرار می‌شود؟!

شنیده‌ها حاکی از این است که علاقمندان به این ژانر و این فیلم باید منتظر ادامه «روز مرگت مبارک» باشند. گویا «لندن» برای ساخت ادامه فیلمش برنامه‌هایی دارد. او گفته است که برای ساخت ادامه آن ایده‌های کامل و دیوانه‌واری دارد. حالا باید دید شرکت فیلمسازی Blumhouse Productions (ﺑﻠﻮﻡ ﻫﺎﻭﺱ ﭘﺮﻭﺩﺍﮐﺸﻨﺰ) چقدر از فروش فیلم راضی خواهد بود و آیا روی ادامه دار شدن آن سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

یکی از نکات جالب توجه درباره این کمپانی فیلمسازی این است که معمولا با بودجه کم فیلم‌هایی می‌سازد که در گیشه موفق ظاهر می‌شوند. یکی از فیلم‌های این کمپانی فیلم است که با بودجه 9 میلیون دلاری تولید شد اما بیشتر از 270 میلیون دلار فروخت!

«روز مرگت مبارک» او را ستاره خواهد کرد؟

کارگردان فیلم برای نقش اول فیلمش که یک دختر جوان است سراغ ستاره‌های مشهور و گران‌قیمت نرفته است و ایفای این نقش را به عهده بازیگر جوانی گذاشته است که تاکنون سابقه بازی در نقش‌های فرعی و کوچک را داشته است. اما گویا «جسیکا راث» در نقش «تری گمبلن» توانسته موفق ظاهر شود. باید دید «روز مرگت مبارک» راه ستاره شدن را برای این بازیگر جوان هموار خواهد کرد؟

بازیگران: جسیکا راث، ایزرائیل بروسارد، روبی مدین

اگر طرفدار ژانر وحشت هستید به شما توصیه می‌کنیم این فیلم را با عزیزان بالای 13 سال خود تماشا کنید. نقدتان درباره فیلم را با کافه هفتی‌ها در میان بگذارید.🌼🎬🌷

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر