نوشیدنی برای چاقی صورت با خوردنی‌های سالم

طب سنتی و گیاهان دارویی و طبیعی انواع نوشیدنی برای چاقی صورت را به ما معرفی می‌کند. با مصرف این نوشیدنی‌ها نیازی به جراحی‌های خطرناک مثل بوتاکس یا تزریق ژل برای پرتر دیده شدن صورت ندارید. نوشیدنی‌های مورد استفاده برای چاقی صورت که در این مقاله می‌خوانید، هم برای سلامتی مفید هستند و هم در چاق شدن صورتتان موثرند. با روزچین همراه باشید.

نوشیدنی برای چاقی صورت با خوردنی‌های سالم

طب سنتی و گیاهان دارویی و طبیعی انواع نوشیدنی برای چاقی صورت را به ما معرفی می‌کند. با مصرف این نوشیدنی‌ها نیازی به جراحی‌های خطرناک مثل بوتاکس یا تزریق ژل برای پرتر دیده شدن صورت ندارید. نوشیدنی‌های مورد استفاده برای چاقی صورت که در این مقاله می‌خوانید، هم برای سلامتی مفید هستند و هم در چاق شدن صورتتان موثرند. با روزچین همراه باشید.

یکی از دغدغه‌های افرادی که می‌خواهند لاغر شوند، لاغر شدن صورتشان است که باعث می‌شود این افراد ضعیف و رنجور و رنگ پریده به نظر برسند. صورت از اولین قسمت‌های بدن است که در ملاقات‌ها و کوچه و خیابان توجه اطرافیان را جلب می‌کند.

می‌توان گفت صورت نماینده سلامتی و زیبایی کل بدن است. به همین دلیل اهمیت زیادی به زیبایی آن داده می‌شود. راه‌های مختلفی برای چاق کردن و پرکردن صورت و گونه‌ها وجود دارد. یکی از این راه‌های سالم و ساده استفاده از نوشیدنی برای چاقی صورت است.

پنج نوشیدنی برای چاقی صورت

خیلی از این روش‌ها و نوشیدنی‌ها ساده و در دسترس هستند. یا از میوه‌ها درست می‌شوند یا از سبزیجات تازه موجود در بازار. پس خیلی راحت می‌توانید در منزل نوشیدنی برای چاقی صورت را تهیه و مصرف کنید و نیاز به هزینه‌های عجیب و غریب متخصص زیبایی و داروخانه نیست!

گوجه‌فرنگی و هویج معجونی شگفت‌آور

برای درست کردن این معجون یک عدد گوجه فرنگی و یک عدد هویج متوسط لازم است. هویج و گوجه‌فرنگی را تمیز بشورید. سپس داخل ظرفی گذاشته و به اندازه‌ی نوک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. ظرف را روی حرارت بگذارید. البته به مقدار کم آب هم به آن اضافه کنید. به مدت 20 الی 30 دقیقه روی حرارت می‌گذاریم تا آب کاملا بجوشد. بعد از پخت، ترکیب را به طور کامل له می‌کنیم. 100 گرم از مخلوط آماده شده را همراه ناهار و 100 گرم دیگر را همراه شام مصرف کنید.

شیر عسل نوشیدنی برای چاقی صورت

برای درست کردن این معجون، یک لیوان شیر داغ، یک قاشق قهوه‌خوری عسل و یک قاشق قهوه‌خوری ملاس سیاه لازم دارید. برای تهیه‌ی این نوشیدنی برای چاقی صورت خود همه‌ی این مواد را داخل مخلوط کن بریزید. و خوب مخلوط کنید تا تمام مواد آن باهم ترکیب شوند. نوشیدنی ما آب است. این نوشیدنی خوشمزه، اشتهاآور است و باعث چاقی کل بدن هم می‌شود.

معجون لذیذ شیر، بادام و پسته

برای تهیه این معجون خوشمزه به دو لیوان شیر، شکر، خلال پسته و خلال بادام هر کدام به اندازه‌ی یک قاشق قهوه‌خوری، و گلاب به اندازه‌ی 4 قاشق سوپ‌خوری نیاز داریم. برای تهیه‌ی این نوشیدنی ابتدا شیر را کامل می‌جوشانیم. سپس خلال بادام و پسته و شکر را به آن اضافه می‌کنیم. بعد از اینکه این مواد به طور کامل با هم مخلوط شدند، گلاب را اضافه می‌کنیم. نوشیدنی برای چاقی صورت شما آماده است.

معجون شیر پسته بادام
معجون بی‌نظیر و خوشمزه شیر، پسته و بادام

آب بهترین نوشیدنی برای چاقی صورت

آب یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای سلامتی و زیبایی است. مردم تصور می‌کنند که خوردن چای یا بقیه نوشیدنی‌ها جایگزین مناسبی برای آب است. در حالیکه هیچ کدام از مایعات جای آب را برای بدن نمی‌گیرد. مصرف روزانه 7 الی 8 لیوان آب برای بدن لازم است.

آب هم به انجام واکنش‌های متابولیسمی داخل بدن کمک می‌کند و هم با خنک نگه‌داشتن بدن، پوست را جوان و زیبا نگه می‌دارد. مصرف مقدار معین آب در طول روز، آب میان‌بافتی که سلول‌های صورت نیاز دارند را تامین می‌کند. با این کار صورت پرتر و عضلات صورت هم حجیم‌تر می‌شوند.

آب بهترین نوشیدنی برای سلامتی و زیبایی است

اگر دلتان می‌خواهد تغییری در آب مصرفی دهید و آب طعم دار بنوشید بهتر است نگاهی بیندازید به مقاله آب طعم‌دار یا دتاکس واتر یک نوشیدنی ایده‌آل برای سم‌زدایی در این مقاله شما را با آب‌های طعم دار و خاصیت سم‌زدایی و همچنین نحوه تهیه آن‌ها آشنا می‌کنیم.

نوشیدنی حاوی جوانه‌ی گندم و جو

این نوشیدنی به دلیل داشتن جوانه‌ی گندم و جوانه‌ی جو بسیار مغذی است. همچنین باعث تقویت پوست صورت هم می‌شود. برای تهیه‌ی این نوشیدنی برای چاقی صورت، 4 لیوان شیر تازه، مخمر آبجو، پودر جوانه گندم، پودر جوانه‌ی جو از هر کدام یک قاشق سوپ‌خوری، و یک قاشق سوپ‌خوری عسل لازم است. بعد از تهیه‌ی مواد، همه‌ی این مواد را داخل همزن بریزید. به طور کامل هم می‌زنید تا خوب در هم ترکیب شوند و به صورت خامه درآید. در آخر خامه‌ی درست شده را هر روز به میزان دلخواه میل کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر