مسافرت به ایتالیا و آشنایی با شهرهای دیدنی آن

ایتالیا دارای با ارزش‌ترین و مهم‌ترین فرهنگ‌ها در اروپا است. برای مسافرت به ایتالیا که در اتحادیه اروپایی قرار دارد باید ویزای شینگن داشته باشید. دیدنی‌های تاریخی ایتالیا بی‌شمار است و به درازای تاریخ اروپا است. در یک سفر نمی‌توان تمام دیدنی‌های توریستی آن را دید، اما اگر می‌خواهید بهترین نقاط دیدنی ایتالیا را بشناسید با روزچین همراه باشید&#۸۲۳۰;

مسافرت به ایتالیا و آشنایی با شهرهای دیدنی آن

ایتالیا دارای با ارزش‌ترین و مهم‌ترین فرهنگ‌ها در اروپا است. برای مسافرت به ایتالیا که در اتحادیه اروپایی قرار دارد باید ویزای شینگن داشته باشید. دیدنی‌های تاریخی ایتالیا بی‌شمار است و به درازای تاریخ اروپا است. در یک سفر نمی‌توان تمام دیدنی‌های توریستی آن را دید، اما اگر می‌خواهید بهترین نقاط دیدنی ایتالیا را بشناسید با روزچین همراه باشید…

اخذ ویزا، اولین قدم برای مسافرت به ایتالیا

قبل از اینکه چمدانهای خود را ببندید و عینک آفتابی و تی‌شرت مورد علاقه‌تان را بردارید و راهی مسافرت به ایتالیا شوید، باید ویزای شینگن بگیرید. قبلا در دو مقاله همه چیز در مورد ویزای شینگن و مدارک ویزای شینگن از صفر تا صد اخذ این ویزای مهم اروپایی برای‌تان نوشته بویدم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسافرت به ایتالیا و اخذ ویزای ایتالیا می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی از سفارت این کشور در تهران موارد مورد نظرتان را جویا شوید. سفارت ایتالیا در منطقه مرکزی تهران در خیابان نوفل لوشاتو واقع شده است و تلفن تماس بخش روادید نیز 88190160 است. همچنین می توانید به سایت سفارت ایتالیا به نشانی  مراجعه کنید.

آشنایی با شهرهای مهم ایتالیا

ایتالیا کشوری کهن با تاریخی غنی است که جای جای آن برای گردشگری و دیدار توصیه می‎شود. مسافرت به ایتالیا را بدون تماشای این دیدنی‌ها پایان ندهید! سعی کردیم سفر را از جنوب ایتالیا شروع کنیم و به تدریج به سمت شمال این کشور اروپایی برویم.

دیدنی‌های ایتالیا

همان‌طور که سفر به ایتالیا را تجربه می‌کنید، با چهره‌ای از تصاویر تاریخی 2000 ساله جهان روبرو خواهید شد: کولوسئوم روم باستان، برج پیزا که مربوط به قرون وسطی است و دهها اثر دیدنی دیگر. دیوید اثر میکل آنژ و ونوس بوتیچلی و پوسیدگی ظریفی که کانال‌های ونیز را احاطه کرده است.

در کنار همه‌ی این مناظر دیدنی، فرهنگ غنی ایتالیا قرار دارد. سنت‌هایی که هنوز در یک کشور پر جنب و جوش و مدرن زنده‌اند و به چشم می‌آیند. در مسافرت به ایتالیا با چشم باز به هر دو ایتالیا نگاه کنید، ایتالیای گذشته و ایتالیای معاصر!

سفر به ایتالیا ونیز
شهر زیبای ونیز با کوچه‌هایی آبی و نیلی و قایق‌های دیدنی

کارناوال ونیز را ببینید

جشنواره ونیز ده شب و روز با جنون پنهانی در ماه فوریه برگزار می‌شود. این رویداد قبل از شروع ماه روزه‌داری به زیبایی پایان می‌یابد. این سنت به قرن‌ها پیش باز می‌گردد و یکی از بزرگترین سنت‌ها و جشنواره‌های ایتالیا محسوب می‌شود.

اگر پول کافی داشته باشید، حتی می‌توانید برای شرکت در مسابقات سنتی توپ پوما نیز داوطلب شوید. برنامه‌ها سریع آماده می‌شوند. کل شهر تزئین شده و بسیار چشم نواز می‌شود. پس قطعاً تجربه‌ی ونیز با آن قایق‌های زیبا و کوچه‌های آبی نیلی رنگ تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر خواهد بود.

خرید در میلان

اگر از طرفدارهای مد و لباس باشید به خوبی می‌دانید که میلان مرکز مد در ایتالیا است. نگاهی به زرق و برق شهر میلان بیندازید، البته این شهر مناظر خاصی برای دیدن ندارد، بنابراین ماندن بیش از یک یا دو روز در اینجا به صرفه نخواهد بود.

سفر به ایتالیا برج پیزا

در کنار برج پیزا عکس بگیرید

کل شهر پیزا در گرفتن یک عکس با برج معروف و ایستادن در کنار آن خلاصه می‌شود. مغازه‌های سوغاتی از فرصت‌های توریستی استفاده می‌کنند و خیابان‌هایی را که از بالا و پایین به برج منتهی می‌شوند را احاطه کرده‌اند. توصیه من این است که سر خود را پایین بیندازید، عجله کنید، عکس خود را بگیرید، و به سمت ماجراجویی ایتالیایی بعدی خود بروید.

شهر پیزا بجز این برج معروف و مشهورش بناهای قدیمی و دیدنی دیگری دارد که اگر محدودیت زمانی نداشتید می‌توانید در دیگر بخش‌های شهر هم وقت‌گذرانی کنید، در غیر این صورت توصیه روزچین را جدی بگیرید و بعد از سلفی با برج پیزا زود این شهر را ترک کنید!

سیه‌نا را ببینید

بسیاری از مردم می گویند «من سیه‌نا را دوست دارم» و یک دلیل خوب هم دارند. این یکی از بهترین شهرهای قرون وسطی حفظ شده در ایتالیا است و دارای یک پله کان پر پیچ و خم اطراف میدان پیاژه دل کامپو است (جایی که، در تابستان، مسابقات اسب سواری برگزاری می‌شد).

مسافرت به ایتالیا

کشف رم

شهر رم مکان شگفت‌انگیزی است که از خیابان‌های کوچک و تاریخی تشکیل شده است. در این شهر مکان‌های زیادی برای دیدن و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. شما باید چندین سفر به رم داشته باشید تا بتوانید تمام زوایای رم را کشف کرده و یک دل سیر رم گردی کنید!

اطمینان حاصل کنید که محله دانشجویی Trastevere در غرب رودخانه را پیدا کرده و از آن بازدید کنید. این منطقه، مکانی محبوب در رم است که غذاهای ارزان، کافه‌های کوچک و خیابان‌های پر پیچ و خم دارد و گردشگران بسیاری را سرگرم خود می‌کند.

قدم زدن در سورنتو

اگر به دنبال یک مکان ساکت و قدیمی در مسافرت به ایتالیا هستید، سورنتو شهری کاملاً آرام و پر از کوه‌ها و دره‌ها در جنوب ایتالیا چشم به راه شماست. اگر به گردش بین جزیره‌ای علاقه دارید، سورنتو مکانی عالی برای گردش بین جزایر در ساحل Amalfi است، تصویر زیر به خوبی گویای این فضا است.

مسافرت به ایتالیا

در پمپی مشغول گردش شوید

پمپی شهری باستانی است که توسط یک آتشفشان ویران شده است، اما این شهر با یک لایه‌ای از خاکستر منتظر دیدن شدن است. می توانید در اطراف شهر که هنوز مانند روزی است که آتشفشان در آنجا اتفاق افتاده است، قدم بزنید.

در پمپی داخل خانه‌ها و مغازه‎ها بروید و گلدان‌ها و ظروف نقره‌ای را نگاه کنید که هنوز سرجای خود هستند. بسیاری از نقاشی‌های زیبا هنوز هم با رنگ‌های زیبایشان وجود دارند. این فعالیتی است که تمام روز شما را پر خواهد کرد و متوجه نمی‌شوید چطور روز گذشت و شب با چادر سیاه و پر ستاره‌اش از راه رسید!

ناپل

ناپل یکی دیگر از شهرهایی است که در مسافرت به ایتالیا نباید از یادتان برود. راستی، اگر رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنید شاید بهتر باشد کمی به خودتان تخفیف دهید و وقتی که در جشن مخصوص پیتزای ناپل شرکت می‌کنید به جیب خود نگاهی بیندازید!

منبع: مجله Bell’Italia

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان