ماهان شبکه ایرانیان

بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه

در شلوغی تهران و این همه هیاهو آیا جای دنج و آرامی برای ساعتی آرامش و قراری دوستانه سراغ دارید؟ امروز می‌خواهم شما را با بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه آشنا کنم، کافه‌هایی که ارزش بالایی دارند و می‌توانید برای قرارهای دوستانه، جشن تولد، سالگرد ازدواج، گشت و گذار با نامزدتان، و حتی تماشای فوتبال دسته‌جمعی روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید

بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه

در شلوغی تهران و این همه هیاهو آیا جای دنج و آرامی برای ساعتی آرامش و قراری دوستانه سراغ دارید؟ امروز می‌خواهم شما را با بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه آشنا کنم، کافه‌هایی که ارزش بالایی دارند و می‌توانید برای قرارهای دوستانه، جشن تولد، سالگرد ازدواج، گشت و گذار با نامزدتان، و حتی تماشای فوتبال دسته‌جمعی روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید. با تهرانگردی همراه باشید…

معرفی بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه

تهران شهری پهناور است که کافه‌های بسیاری را در دل خود جای داده است. گاهی برای انتخاب یک کافه و گذر چند ساعتی زمان مجبور می‌شویم اینترنت را زیر و رو کنیم اما پیش می‌آید که به نتیجه مورد نظر دست پیدا نمی‌کنیم. اما تهرانگردی با روزچین سوخت ندارد و تضمین شده است. بیایید با بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه آشنا شویم.

کافه حافظ

کافه حافظ

شاید باورتان نشود در شلوغی مرکز شهر جایی میان خیابان حافظ و در کنار تالار حافظ، کافه‌ای پیدا شود که رفتن به آن در تمامی روزهای سال پیشنهاد می‌شود. کافه ای با 3 سالن و ظرفیت 80 نفر با فراهم کردن محیطی آرام، سبز و جذاب به لحاظ بصری حتما مکانی مناسب برای قرارهای دوستانه شماست.

کافه حافظ یکی از بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه است. این کافه یک سالن شیشه‌ای با دید خیابان، یک فضای باز با پرچینی از گیاهان مختلف و بخشی هم کاملا روباز در کنار خیابان دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی روزهای سال را در این مکان تجربه کنید.

قهوه‌های کافه حافظ زبانزد خاص و عام است و اگر به دنبال قهوه‌ای مطبوع هستید، حتما سری به این کافه بزنید. ضمنا در کافه حافظ صبح‌ها از 8 تا 11 صبحانه هم سرو می‌شود که بشقاب مخصوص آن و صبحانه انگلیسی‌اش به شدت پیشنهاد می‌شود.

برای روزهای گرم هم نوشیدنی‌های جذابی در منوی کافه حافظ به چشم می‌خورد که انواع اسموتی‌ها و کوکتل‌ها در آن خودنمایی می‌کند. در یک کلام کافه حافظ یکی از بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه شماست و می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

نشانی: خیابان حافظ، بعد از پل کالج، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، جنب تالار حافظ
تلفن: 66756044

کافه راک

اگر به موسیقی راک علاقه زیادی دارید حتما به کافه راک بروید. فضای داخلی کافه راک با آلات موسیقی همچون گیتار الکتریک و درام تزیین شده و جالب است بدانید درام را به سقف وصل کرده‌اند! کافه راک یکی دیگر از بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه است و محیطی کاملا جذاب برای دوست داران موسیقی راک دارد.

علی‌رغم همه مزایایی که کافه راک دارد، کافه داخلی آن چندان بزرگ نیست. اما بجز این مورد، همه چیز دیگر، از برخورد پرسنل کافه تا غذایی که سفارش می‌دهید همگی با کیفیت و خوب هستند و از حضور خود در کافه راک پشیمان نخواهید شد.

میان وعده، دسر، سالاد و نوشیدنی‌های فوق‌العاده کافه راک هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم یکبار امتحانش کنید، شاید ذائقه موسیقی‌تان هم عوض شد😉. تلفیق دمنوش‌های آرامبخش این کافه با موسیقی راک از دیگر جاذبه‌های این مکان دنج در غرب تهران هست.

نشانی: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان گلها، نبش توحید 3
تلفن: 88369196

چای بار

چای بار کافه تهران

یکی دیگر از کافه‌هایی که در فهرست بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه جای می‌گیرد چای بار است. کافه‌ای در دل انجمن خوشنویسان و متشکل از یک سالن به همراه یک فضای بسیار بزرگ و سرسبز با پرسنلی مودب و خوش برخورد.

محیطی که در چای بار خواهید دید، برای قرارهای دو نفره کنار درختان سر به فلک کشیده و کنار جوی آب مناسب است. از این گذشته اگر دوست دارید یک دورهمی دسته جمعی داشته باشید هم چای بار برای جمع‌های 6 الی 8 نفره و حتی گرفتن جشن‌های تولد کوچک مناسب است.

در این مکان انواع چای‌ها و دمنوش‌ها با طعمی خاص و خوشمزه سرو می‌شود. به دلیل باز بودن فضای چای بار، استعمال سیگار در این مکان آزاد است. چای بار شب‌ها تا ساعت 10 سرویس می‌دهد و به دلیل عمومی بودن فضا، امکان ارایه سرویس تا دیر وقت میسر نیست. چای بار در منطقه یک تهران، در خیابان دزاشیب قرار گرفته است.

نشانی: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 145
تلفن: 22210313

کافه لیو

کافه لیو تهران

باز هم غرب تهران و این بار در حوالی پونک، محیطی آرام و سرسبز و کافه‌ای زیبا که یکی از بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه است. کافه لیو همه سلیقه‌ها را پاسخ می‌دهد، فرقی نمی‌کند فضای سربسته را دوست دارید یا فضای باز، برای همه اینجا جایی هست.

کافه لیو با دو طبقه فضا و در دو مدل دکوراسیون، سعی در جذب هر نوع سلیقه‌ای داشته و همه این ترکیبات در باغ بزرگ صبا در نزدیکی میدان پونک قرار گرفته است. سالن داخلی با میز و صندلی‌های چوبی و فضای بالا و روباز با مبلمان راحتی و میز و صندلی‌های چوبی ترکیبی زیبا را ساخته‌اند.

برای اینکه فصل گرم و سرد هر دو قابل استفاده باشد، وسایل گرمایشی و خنک کننده‎های خوبی در سالن و فضای بیرون قرار گرفته که کاملا به شما این امکان را می‎دهد تا در سردترین روزهای سال هم از فضای باز کافه لیو لذت ببرید. کافه لیو از 8 صبح تا 12 شب پذیرای شماست و از صبحانه تا شام منوی کاملی دارد.

فضای دنج و دل‌باز این کافه قابلیت برگزاری مراسم‌های تولد و سالگرد ازدواج شما را دارد و حتی در روزهای داغ فوتبالی می‌توانید با جمع شدن کنار یکدیگر از تماشا کردن فوتبال هم لذت ببرید. به خصوص اینکه جام جهانی 2018 روسیه نزدیک است.😍

نشانی: پونک، بلوار همیلا، خیابان اورک، بالاتر از میدان، درب شمالی باغ صبا
تلفن: 44890574

کافه عمارت

کافه عمارت بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه

آخرین کافه‌ای که امروز در لیست بهترین کافه های تهران برای قرار دوستانه معرفی می‌کنیم کافه عمارت است. کافه‌ای در منطقه یک تهران در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های آن منطقه که محلی برای عبور و مرور خودروهای لوکس در تقاطع بلوار کاوه و اندرزگو است، قرار گرفته.

فضای کاملا سفید و روح نواز و مملو از تابلوهای هنری با سبکی جدید و خاص که محلی برای پاتوق شماست. معمولا در این کافه چای و قلیان بیشترین سفارش را دارد که البته باید گفت یکی از بهترین قلیان‌های تهران اینجا ارایه می‌شود. قلیان‌های عربی اینجا معروف و به قدری خوب است که شما اگر 2 ساعت با دوستانتان آنجا باشید سرویس قلیان هم جوابگوی شماست.

منوی این کافه هم البته در دیگر بخش‌ها کاملا خوب است. سیب زمینی ساده و ویژه، سالاد سزار و پیتزاهای اینجا فوق‌العاده خوشمزه است و در کنار این‌ها نوشیدنی‌های سرد و گرم بسیار جذابی هم در منو قرار دارد. برخورد پرسنل بسیار دوستانه و خوب و سرویس دهی آن‌ها بسیار سریع است.

اگر جشن تولد دارید یا با دوستانتان می‌خواهید از دیدن یک مسابقه ورزشی کنار هم لذت ببرید جدا از ترافیک اندرزگو به شما پیشنهاد می‌کنم به کافه عمارت سری بزنید. در کوچه‌های پشت کافه جای پارک وجود دارد و از این بابت نگران نباشید، وگرنه گرفتار شلوغی و ترافیک اندرزگو می‌شوید!

نشانی: بلوار اندرزگو، روبروی کاوه، نبش کوچه تابان، پلاک 66
تلفن: 22243794

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان