ماهان شبکه ایرانیان

حواشی ازدواج مجدد بهاره رهنما

شما هم اگر از طرفداران هنرمندان و سوپر استارها باشید از ازدواج مجدد بهاره رهنما با خبر شده‌اید. اگر اینطور است، در ادامه روزچین را همراهی کنید تا شما را در شادی جشن ازدواج مجدد بهاره رهنما شریک کنیم و کمی از حواشی این مراسم برایتان بنویسیم&#۸۲۳۰;

حواشی ازدواج مجدد بهاره رهنما

شما هم اگر از طرفداران هنرمندان و سوپر استارها باشید از ازدواج مجدد بهاره رهنما با خبر شده‌اید. اگر اینطور است، در ادامه روزچین را همراهی کنید تا شما را در شادی جشن ازدواج مجدد بهاره رهنما شریک کنیم و کمی از حواشی این مراسم برایتان بنویسیم…

خبری که این روزها مدام در صفحات اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌خورد، خبر ازدواج مجدد بهاره رهنما است. در روزهای ابتدایی شهریور ماه خبر ازدواج مجدد این هنرمند عزیز منتشر شد. البته ابتکار عمل در انتشار این خبر را خود خانم بهاره رهنما بر عهده گرفت و به صورت لحظه به لحظه هواداران و دنبال‌کنندگان صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام را از این بابت باخبر کرد.

همسر دوم بهاره رهنما کیست؟

بهاره‌ رهنما بازیگر خوب کشورمان مدتی است که از همسر سابقش «پیمان قاسم‌خانی» فیلم نامه‌نویس و کارگردانِ آثار طنز کشورمان جدا شده است. رهنما این بار با فردی به نام «امیرخسرو عباسی» مالک یک برند بهداشتی‌-آرایشی مطرح، ازدواج کرده است.

همه‌ی جزئیات مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما کاملا سخاوتمندانه از تک تک لحظات عروسی فیلم و عکس گرفته و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او درباره همه عکس‌ها و فیلم‌ها اطلاعات جامع و کاملی در اختیار بیش از دو میلیون مخاطبش قرار داد.

این اطلاع رسانی آنقدر دقیق بود که حالا همه طرفدارهای این ستاره هنر می‌دانند آرایش، تاج، دسته گل، لباس و کیک عروس خانم کار چه کسی است. همه می‌دانند تشریفات این مراسم را کدام موسسه برعهده داشته است. همچنین همه‌ فهمیده‌اند کدام استودیوی عکاسی، عکس‎های این مراسم را انداخته است! جشن ازدواج این زوج در یک باغ مجلل برگزار شده و میزبان هنرمندان بوده ‏است.

شاید به جرئت بتوان گفت که این دست اطلاع رسانی از زندگی خصوصی هنرمندان به دست خود هنرمند کم سابقه یا حتی بی‌سابقه بوده است. به همین خاطر بعضی از طرفداران خانم رهنما نگرانند که خدای نکرده این کار عواقبی برای ایشان داشته باشد.

باید ببینیم بعد از گذشت زمان و پایان این مراسم و خوشحالی و ذوق‎زدگی چه اتفاقی خواهد افتاد. خانم رهنما ظرفیت تحمل تبعات کارش را که همان رونمایی از شخصی‌ترین لحظات زندگی‌اش است دارد یا نه؟ آیا بعد از این او هم می‎خواهد دیگران را به فضولی و سرک کشیدن در زندگی خصوصی‎اش متهم کند؟

در هر صورت برای خانم رهنما و همسرشان آرزوی خوشبختی و نیک‌بختی داریم. انشاءالله به پای هم پیر شوند.💐😍😘

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان