بهترین سریال‌های خارجی

در چند سال اخیر با توسعه فناوری‌های مختلف در حوزه رسانه، شاهد گسترش محصولات این حوزه در سراسر جهان هستیم

بهترین سریال‌های خارجی

در چند سال اخیر با توسعه فناوری‌های مختلف در حوزه رسانه، شاهد گسترش محصولات این حوزه در سراسر جهان هستیم. سریال‌ها همیشه محصولات سودآور و جذابی برای کمپانی‌های فعال در عرصه رسانه بوده است. به همین دلیل، امروزه شاهد گسترش چشمگیر سریال‌ها در بین جوامع مختلف هستیم. اگر شما هم جزو طرفداران سریال‌های خارجی هستید، امروز می‌خواهیم ده‌ تا از بهترین سریال‌های خارجی را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال‌های خارجی

سیمپسون‌ها‌ The‌ Simpsons

(The Simpsons)

سریال انیمیشن سیمسون‌ها یکی از بهترین سریال‌های خارجی به شمار می‌رود. انیمیشن سیمسون‌ها یک سریال آمریکایی است که در سال 1989 توسط مت گرونینگ ساخته شده و تا به امروز از رسانه تصویری فاکس در حال پخش است. ده فصل اول سیمسون‌ها به‌عنوان دوران طلائی این سریال شناخته می‌شود، در این مدت، سیمسون‌ها در صدر جدول IMDB و مجله رولینگ استون قرار داشته است. سریال سیمسون‌ها درباره زندگی یک خانواده معمولی در شهر اسپرینگ‌فیلد است.

(Friends)

سریال Friends یک افسانه تکرا‌ر‌نشدنی است که در سال 1994 ساخته شد و در سال 2004 بعد از پخش ده فصل به اتمام رسید. سریال Friends محصول رسانه تصویری NBC آمریکا است و تا به امروز به‌عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین سریال‌های تاریخ شناخته می‌شود. داستان سریال Friends حول زندگی روزمره چند دوست صمیمی است و از مشکلات و البته موفقیت‌هایشان می‌گوید.

خانه پوشالی House‌ of Cards

(House of Cards)

اگر به سیاست علاقه دارید و همیشه دوست دارید پشت پرده‌ امور سیاسی را بررسی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سریال خانه پوشالی را ببینید. کوین اسپیسی به‌عنوان نقش اول و یک نماینده مجلس در این سریال بازی می‌کند که با بهره‌گیری از لابی‌گری‌ها و جنایات مختلف به قدرت می‌رسد. به دلیل پیش‌بینی‌هایی که در سریال خانه پوشالی صورت گرفت، این سریال با حواشی زیادی همراه بود و همین موضوع باعث بیش‌تر‌شدن محبوبیت این سریال شد.

(How I Met Your Mother)

سریال آشنایی با مادر برای اولین بار در سال 2005 از شبکه سی‌بی‌اس آمریکا پخش شد. این سریال توانست برای خیلی‌ها جای خالی سریال Friends را پر کند و به موفقیت چشمگیری برسد. سریال آشنایی با مادر حول زندگی روزمره چند دوست صمیمی است و در جایگاه یکی از موفق‌ترین سریال‌های طنز آمریکا شناخته می‌شود.

بیگ بنگ تئوری The‌ Big Bang‌ Theory

(The Big Bang Theory)

سریال بیگ‌بنگ تئوری در جایگاه یکی از موفق‌ترین سریال‌های طنز دنیا شناخته می‌شود. بیگ‌بنگ تئوری هم محصول شبکه سی‌بی‌اس آمریکا بود و تا به امروز یکی از موفق‌ترین محصولات این کمپانی به حساب می‌رود. بیگ‌بنگ تئوری در سال 2007 شروع شد و تاکنون 11 فصل آن پخش شده است. سریال بیگ‌بنگ تئوری درباره زندگی روزمره چند جوان فیزیک‌دان که باهم در یک خوابگاه زندگی می‌کنند است.

ریک و مورتی Rick‌ and Morty

(Rick and Morty)

یک انیمشن دیگر در فهرست بهترین سریال‌های خارجی سریال ریک و مورتی است که در سال 2013 به نمایش درآمد و یکی از موفق‌ترین محصولات شرکت آمریکایی ادولت سوئیم است. ریک و مورتی درباره ماجرا‌های علمی تخیلی یک پدربزرگ به همراه نوه‌اش است. ریک و مورتی انیمیشنی برای بزرگسالان است و به هیچ وجه برای افراد زیر 16 سال پیشنهاد نمی‌شود.

(Narcos)

اگر عاشق داستان‌های جنایی و هیجان‌انگیز هستید، سریال نارکوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این سریال درباره قاچاقچیان بزرگ کوکایین در کلبیا است و دو فصل اول آن، در مورد پابلو اسکوبار پادشاه کوکایین گذشت. سریال نارکوس در سال 2015 توسط نتفلیکس ساخته شد.

مردگان متحرک Walking Dead

(Walking Dead)

اگر به داستان‌های آخر‌زمان و حملات زامبی‌ها علاقه دارید، سریال Walking Dead بهترین سریالی است که می‌توانید ببینید. این سریال در 2014 توسط شبکه ای‌ام‌سی آمریکا اکران شد و هنوز جزو پرفروش‌ترین سریال‌های دنیا به حساب می‌آید.

بازی تاج و تخت game of thrones

بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

در فهرست بهترین سریال‌های خارجی نمی‌شود سریال بازی تارج و تخت را نیاورد. کمتر کسی پیدا می‌شود که عاشق دیدن سریال باشد و مجموعه بازی تاج و تخت یا همان Game of Thrones را ندیده باشد. این سریال که یکی از پر‌هزینه‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینمای جهان است، از سال 2011 توسط شرکت HBO پخش می‌شود و تاکنون در زمره یکی از بهترین سریال‌های جهان از آن یاد شده است.

برکینگ بد Breaking Bad

(Breaking Bad)

از نظر کارشناسان و منتقدان حوزه سینما، سریال بریکینگ بد بهترین مجموعه ساخته‌شده در تاریخ سینمای جهان است. بریکینگ بد داستان یک معلم شیمی است که برای جمع‌آوری هزینه‌های درمان سرطان خود به درست کردن ماده مخدر شیشه روی می‌آورد و در این مدت اتفاقات مختلفی برایش پیش می‌آید. اولین قسمت مجموعه بریکینگ بد در سال 2008 از طریق شبکه ای‌ام‌سی در آمریکا و کانادا پخش شد و تاکنون به عنوان پرطرفدار‌ترین سریال دنیا از آن یاد می‌شود.

منبع:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر