باکس آفیس فیلم های خارجی + «ﺑﻮﻭ ۲! ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ»

کافه هفتی‌ها سلام. در هفته گذشته موفق به تماشای پرفروش‌ترین‌های باکس آفیس فیلم های خارجی شدید؟ کدام یک از فیلم‌ها طبق سلیقه شما بود؟ اگر دقت کرده باشید معمولا فیلم‌های کمدی و ترسناک در میان مردم با استقبال خوبی روبرو می‌شوند

باکس آفیس فیلم های خارجی + «ﺑﻮﻭ 2! ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ»

کافه هفتی‌ها سلام. در هفته گذشته موفق به تماشای پرفروش‌ترین‌های باکس آفیس فیلم های خارجی شدید؟ کدام یک از فیلم‌ها طبق سلیقه شما بود؟ اگر دقت کرده باشید معمولا فیلم‌های کمدی و ترسناک در میان مردم با استقبال خوبی روبرو می‌شوند. در ماه‌های گذشته فیلم‌های ترسناک اکران شده مانند «آنابل: آفرینش» و «آن» و «روز مرگت مبارک» رتبه‌های اول باکس آفیس فیلم های خارجی را به دست آوردند. اما در آخر هفته‌ای که گذشت یک فیلم کمدی موفق شد پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس آخر هفته شود.

باکس آفیس فیلم های خارجی – هفته آخر مهر

رتبه نام فیلم فروش هفتگی (میلیون دلار) مجموع فروش
1  ﺑﻮﻭ 2!: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ  21,6  21,6
2  ﻃﻮﻓﺎﻥ ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎﯾﯽ  13,3  13,3
3  روز مرگت مبارک  9,3  40,6
4  بلید رانر 2049  7,1  74
5 تنها شجاعان  6  6
6  بیگانه (خارجی)  5,4  22,8
7  آن  3,5  320,2
8  ﺁﺩﻡﺑﺮﻓﯽ 3,4  3,4
9  ساخت آمریکا  3,1  45,5
10  کینگزمن: محفل طلایی  3 94,5

در باکس آفیس فیلم های خارجی چه خبر است؟

فیلم ترسناک «روز مرگت مبارک» که در باکس آفیس فیلم های خارجی قبلی صدرنشین بود، حالا در دومین هفته اکرانش دو پله سقوط کرده است. فیلمی که به جای «روز مرگت مبارک» پیشتاز در گیشه فیلم‌های روز دنیا شد فیلم کمدی – ترسناک «ﺑﻮﻭ 2!: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ» است.

رتبه دوم باکس آفیس فیلم های خارجی آخر هفته هم یک فیلم تازه اکران شده است. «طوفان جغرافیایی» که یک فیلم اکشن علمی – تخیلی است در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفت. فیلم بیگانه هم در یک تغییر سه پله‌ای به رتبه ششم باکس آفیس فیلم های خارجی عقب‌نشینی کرد.

باکس آفیس فیلم های خارجی
تایلر پری در نقش Madea در فیلم «ﺑﻮﻭ 2!: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ»

مدئا (Madea) باز گشته است!

فیلم سینمایی «ﺑﻮﻭ 2! ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ» (Tyler Perry’s Boo 2! A Madea Halloween) به کارگردانی «ﺗﺎﯾﻠﺮ ﭘﺮﯼ» جمعه روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت و با فروش هفتگی 21 میلیون دلار در جایگاه اول باکس آفیس فیلم های خارجی آخر هفته قرار گرفت. فیلم «ﺑﻮﻭ 2! ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ» ادامه‌ای بر فیلم «ﺑﻮﻭ: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ» است که تایلر پری در سال 2016 کارگردانی کرده است.

شخصیت اصلی این فیلم‌ها زن سیاهپوست مسنی به نام مدئا (Madea) است. بر مبنای این شخصیت و داستان‌هایش تاکنون 8 فیلم ساخته شده است. که در هر قسمت این پیرزن جالب با ماجراهای مختلفی و هیجان‌انگیزی روبرو می‌شود که موقعیت های کمدی را پدید می‌آورد.

آقای کارگردان بازیگر نقش اصلی زن فیلم «ﺑﻮﻭ 2!: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ»!

«ﺗﺎﯾﻠﺮ ﭘﺮﯼ» کارگردانی که در دو  فیلم «ﺑﻮﻭ! ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ» 1 و 2 در جایگاه کارگردانی نشسته است در این دو فیلم هم مانند سایر فیلم‌های سری Madea در نقش مدئا ظاهر شده است. البته فیلم‌های قبلی سری «Madea» با کارگردانان دیگری جلوی دوربین رفته است.

هالووین مدئا در عمارت خوف انگیز

این بار «مدئا» ناگهان از یک مهمانی هالووین در یک عمارت ترسناک که گویا جن‌زده است سر در می‌آورد. در این میهمانی تعدادی نوجوان سرتق حضور دارند که «مدئا» باید مراقب رفتار آنها باشد. در این میان انواع موجودات وحشتناک ماوراء‌الطبیعی مانند جن، زامبی و روح به او حمله‌ور می‌شوند و …

باکس آفیس فیلم های خارجی
فیلم «ﺑﻮﻭ 2!: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ»

از تمشک طلایی تا صدرنشینی باکس آفیس فیلم های خارجی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید فیلم «بو! هالووین مدیایی» در مراسم 2017 نامزد دریافت جایزه بدترین‌ها در رشته کارگردانی و بازیگری شده است. تمشک طلایی جایزه‌ای معادل جایزه اسکار است که هر سال به بدترین فیلم‌ها و بازیگران و کارگردانان داده می‌شود و به نوعی شوخی با اسکار است.

باید دید در هفته‌های آینده جدیدترین ساخته «تایلر پری» می‌تواند همچنان در صدر باقی بماند؟! فیلم را ببینید و نقدتان درباره فیلم را با اهالی کافه هفت و کاربران روزچین در میان بگذارید.🌹📽🌷🎬

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر