ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ نفر از پولدارترین زنان هالیوود قسمت دو

بر کسی پوشیده نیست که بازیگری در هالیوود معمولاً به معنی بهره بردن از ثروتی قابل‌توجه است. بااین‌وجود، ستارگان این لیست برای آنکه یکی از ده بازیگر زن ثروتمند جهان شوند، آسمان و زمین را به هم دوخته‌اند

بر کسی پوشیده نیست که بازیگری در هالیوود معمولاً به معنی بهره بردن از ثروتی قابل‌توجه است. بااین‌وجود، ستارگان این لیست برای آنکه یکی از ده بازیگر زن ثروتمند جهان شوند، آسمان و زمین را به هم دوخته‌اند. در اینجا از ترکیب مهارت بازیگری، کارآفرینی و ثروت خانوادگی که موفقیت این زنان تحسین‌برانگیز را میسر کرده است، مطلع شوید.
5٫ جولیا لوییس-درایفوس (Julia Louis-Dreyfus)جولیا لوییس-درایفوس با خنداندن آمریکا در نقش ایلین بنس (Elain Benes) در سریال طنز موقعیت پرطرفدار «ساینفلد» Seinfeld به جمع ستارگان پیوست. هرچند، موقعیت حرفه‌ای او با گروه کمدی شهر دوم در شیکاگو آغاز شد. بعدها، این بانوی طناز، به نیویورک رفت تا برای دو فصل در «برنامه‌ی زنده‌ی شنبه‌شب» Saturday Night Live ایفای نقش کند. در سال 1989، پس‌ازآنکه تهیه‌کنندگان ساینفلد بر روی لزوم داشتن یک دیدگاه زنانه در این برنامه پافشاری کردند، لوییس-درایفوس به گروه هنرپیشگان این سریال پیوست. اجرای لوییس-درایفوس در این برنامه، اولین گلدن گلوب او را در سال 1993 و اولین جایزه‌ی امی او را در سال 1996 برایش به ارمغان آورد.ازجمله کارهای اخیر او، بازی در «ماجراهای جدید کریستین پیر» The New Adventures of Old Christine و «ویپ» Veep هستند که برای بازی در آن سومین امی خود را برد و برای بار سیزدهم نامزد دریافت جایزه شد که او را در میان بازیگران زنی قرارداد که بیش از همه نامزد دریافت جایزه شده‌اند.
4٫ ساندرا بولاک (Sandra Bullock)ساندرا بولاک، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و فرزندِ خواننده‌ی اپرا و معلم صدای آلمانی، اولین بار در سن پنج‌سالگی در یک اپرای آلمانی به روی صحنه رفت. هرچند، نقش برجسته و مهم او در سال 1994 سررسید که در فیلم «سرعت» Speed در کنار کیانو ریوز (Keanu Reeves) حضور پیدا کرد. بولاک در فیلم‌های موفق بسیاری بازی کرده است و همچنان نقش‌های اصلی را در فیلم‌های سینمایی نظیر «دختر شایسته‌ی اخلاق» Miss Congeniality، «خواستگاری» The Proposal و «جاذبه» Gravity ادامه می‌دهد. او برای بازی در «نقطه کور» The Blind Side، فیلمی بر اساس زندگی واقعی مایکل اهر (Michael Oher)، بازیکن لیگ ملی فوتبال، گلدن گلوب و اسکار گرفت.بولاک در سال 2005 با جس جیمز (Jess James) ازدواج کرد، اما این زوج پس از 5 سال از یکدیگر جدا شدند. از آن زمان تاکنون او دو کودک را به فرزندخواندگی پذیرفته است: یک پسر، لوییس (Louis)، و یک دختر، لیلا (Laila).
3٫ جسیکا آلبا (Jessica Alba)نام جسیکا آلبای بازیگر-تاجر، بر روی پرده و خارج آن بر سر زبان‌هاست. بااینکه آلبا اولین بار در سال 1994 در برنامه‌ی طنز «اردوگاه ناکجا» Camp Nowhere حضور پیدا کرد، تماشاگرانِ سرتاسر آمریکا، نام او را به لطف نقش چشمگیرش در سریال تلویزیونی «فرشته‌ی تاریکی» Dark Angel که عمر کوتاهی داشت، یاد گرفتند. از آن زمان تاکنون او در فیلم‌های متعددی، ازجمله «چهار شگفت‌انگیز» Fantastic Four، «موفق باشی چاک» Good Luck Chuck و «رهبر عشاق» The Love Guru بازی کرده است.خارج از حرفه‌ی بازیگری، آلبا شرکت آنست (The Honest) را راه‌اندازی کرد؛ یک استارتاپ یک میلیارد دلاریِ محصولات مصرفی که حالا به یک امپراتوری کسب‌وکار برای این بازیگر تبدیل‌شده است. این برند بر روی ایجاد محصولات امن و تأثیرگذار برای تمامی اعضای خانواده تمرکز می‌کند و آلبا، خود مادر بودنش را به هر چیز دیگر ارجح می‌داند. درواقع عشق او به فرزندانش بود که الهام‌بخش اولیه‌ی راه‌اندازی شرکت آنست برای این ستاره‌ی سینما شد.
2٫ جمی گرتز (Jami Gertz)جمی گرتز، بازیگر و خیّر سرشناس، 2 میلیارد دلار دارایی خالص به نام خود دارد که عمده‌ی این مبلغ به لطف ازدواج وی با تونی رسلرِ (Tony Ressler) میلیاردر، هم‌موسس گروه مدیریت آرِس و صاحب سابق تیم بیس‌بال میلواکی بروئرز (Milwaukee Brewers) است. گرتز حرفه‌ی بازیگری خود را در دهه‌ی 1980، با حضور در برنامه‌های متنوعی آغاز کرد که به‌عنوان شماری از آنان می‌توان به «میخ‌های مربعی» Square Pegs، «سکته‌های متفاوت» Diff’rent Strokes، «پیوندهای خانوادگی» Family Ties، «شانزده شمع» Sixteen Candles و «پسران گمشده» Lost Boys، اشاره کرد. سپس چند سالی از بازیگری کناره‌گیری کرد که در این مدت به فرانسه رفت و به‌عنوان طراح لانوین (Lanvin) کارکرد.از زمان بازگشت او به هالیوود، در سریال‌های تلویزیونی مانند «بخش فوریت‌های پزشکی» E.R.، «الی مک‌بیل» Ally McBeal و «دار و دسته» Entourage ظاهر شد. همچنین به‌تازگی به‌عنوان بازیگر مهمان در برنامه‌ی طنز موقعیت پرطرفدار «خانواده‌ی مدرن» Modern Family بازی کرد. گرتز مقداری از زمان‌های آزاد خود را به کار در هیئت‌امنای بنیاد رسلر / گرتز که از تعدادی از اهداف آموزشی در لس‌آنجلس را حمایت می‌کند، می‌گذراند.
1٫ دینا مریل (Dina Merrill)دینا مریل، خیّر و زن اجتماعی و طراز اول، با دارایی 5 میلیارد دلار از امتیاز قرار گرفتن در مقام ثروتمندترین بازیگر زن جهان بهره می‌برد. مریل بیشتر ثروت خود را مدیون موقعیت خانوادگی‌اش است. این ستاره‌ی سینما، تنها فرزند مارجوری مریودر پست (Marjorie Merriweather Post)، وارث صبحانه‌ی غله‌ای پست است. هرچند او در بازی‌های خود بر روی صحنه، تلویزیون و بر پرده‌ی سینما نیز موفق بوده و در طی زندگی حرفه‌ای خود در بیش از 20 فیلم ظاهرشده است.در طی این سال‌ها، مریل سه بار ازدواج کرده است. یک بار با وارث کولگیت-پالمولیو (Colgate-Palmolive)، استنلی رومبوی پسر (Stanley Rumbough)، و دو بار با بازیگران همتایش. این بازیگر در زمان‌های آزاد خود از موسسه‌های خیریه‌ی متعددی، ازجمله سازمان خیریه‌ی شهر نیویورک و بنیاد دیابت خردسالان، که خود آن را به راه انداخته است، حمایت می‌کند.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان