گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

سه بیلبورد عجیب خارج از شهر میزوری نصب شدند+عکس

فیلم سینمایی "سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری" به کارگردانی "مارتین مک‌دونا" ۱۰ نوامبر ۲۱۷ اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری" به کارگردانی "مارتین مک‌دونا" 10 نوامبر 217 اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد شد.

از بازیگران آن می‌توان به فرانسیس مک‌دورمند، وودی هارلسون، سم راکول، جان هاکس، پیتر دینکلیج، ابی کورنیش و لوکاس هجز اشاره کرد.

سه بیلبورد عجیب خارج از شهر میزوری

مک دونا از نمایشنامه نویسان برتر انگلیسی است. مارتین مک‌دونا سه‌گانه "لی‌نین" را در سال 1995 به سالن‌های نمایش ایرلند و لندن فرستاد تا این‌که ملکهٔ زیبایی لی‌نین در فوریهٔ 1996 در گلویِ ایرلند به روی صحنه رفت.

سپس در سالنِ "رویال کورت" لندن اجرا شد و منتقدان را به وجد آورد. مک‌دونا که 27ساله بود توانست پس از شکسپیر دومین کسی باشد که همزمان چهار نمایشنامه‌اش در سالن‌های تئاتر لندن روی صحنه رفته است.

سه بیلبورد عجیب خارج از شهر میزوری

شش‌لول (فیلم کوتاه - 2005)، در بروژ (2008) و هفت روانی (2012) از جمله فیلم‌هایی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر