کار برای تیم زیدان پیچیده شد؛

فرمول صعود رئال به عنوان صدرنشین/ چشم‌ها خیره به دورتموند

رئال مادرید برای این که بتواند به عنوان صدرنشین از گروهش در لیگ قهرمانان به دور بعد صعود کند نیاز به بر دورتموند مقابل تاتنهام دارد.

فرمول صعود رئال به عنوان صدرنشین/ چشم‌ها خیره به دورتموند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. این شکست به این معنی است که صدرنشینی برای رئال مادرید در گروهش حالا بسیار سخت شده است. البته سخت شده، اما با دو بازی که باقی مانده هنوز غیرممکن نیست.

صدرنشینی رئال در گروه H مسابقات حالا به طور کامل به خودشان بستگی ندارد و تیم مائوریسیو پوچتینو، تاتنهام، باید حداقل در یکی از دو بازی باقی مانده‎اش امتیاز از دست بدهد. اگر سفیدپوشان آپوئل نیکوزیا را شکست دهند صعودشان به دور حذفی قطعی می‏شود و دلیلش هم اختلاف امتیازی است که این تیم همین حالا با دورتموند و تیم قبرسی دارد.

در دیدار هفته پنجم مرحله گروهی رئال مادرید به قبرس سفر خواهد کرد و تاتنهام دیداری خارج از خانه و سخت مقابل دورتموند دارد. یعنی در صدرنشینی رئال در این تورنمنت تیم آلمانی هم تاثیرگذار است. تیم پیتر بوس فوتبال تهاجمی زیبایی ارائه می‎دهد، اما تا به حال نتوانسته نتایج دلخواهش را کسب کند.

اگر رئال هر دو بازی باقی مانده را با برد پشت سر بگذارد 13 امتیازی می‎شود و ماکسیمم امتیازی که تاتنهام می‌تواند کسب کند 16 امتیاز است. در نتیجه تیم انگلیسی باید مغلوب دورتموند شود و سفیدپوشان هم هر دو بازی را با برد به پایان برسانند تا رئال به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد مسابقات صعود کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر