گالری گردی بنیتا؛ هفته سوم آذرماه ۹۵/قسمت اول [اختصاصی بنیتا]

گالری گردی بنیتا فقط به گالری «اُ» محدود نشد

گالری گردی بنیتا فقط به گالری «اُ» محدود نشد. در گالری گردی هفته سوم آذرماه 95، علاوه بر گالری اُ، در گالری نشر ثالث نیز آثار خوبی به نمایش گذاشته شدم بود. مطلب مربوط به گالری اُ را می‌توانید در بنیتا بخوانید. گالریثالث نیز آثار خوبی را به نمایش گذاشته بود. آثار نقاشی و مجسمه‌سازی «شمس‌الدین غازی» در معرض دید عموم قرار داشت. نقاشی‌هایی که در ابعاد بزرگ و با کیفیت بالا، چه از لحاظ تکنیک و فرم و چه از لحاظ محتوا و معنا، کار شده بودند.

نمایشگاه مکتب شیراز

وی در رابطه با آثاری که در معرض نمایش عموم گذاشته، استیمنتی نیز منتشر کرده و در رابطه با کارهایش و درک بهتر آنها توضیحاتی داده است. در بخشی از این بیانیه آمده است:

«...آثار این نمایشگاه حاصل مطالعه‌ی ویژگی‌های تصویری و مفهومی مکتب‌های شیراز در دوره‌های مختلف و در ادمه‌ی تلفیق آنها با ویژگی‌های معاصر هنر ایران و جهان است که همواره از ارزش خطوط و استفاده از خوشنویسی یا کالیگرافی و همچنین تضاد رنگی شدید و رنگ‌های شفاف و تزیینات زیاد بهره می‌برد...»

متن کامل این استیتمنت را مشاهده می‌کنید.
نمایشگاه مکتب شیراز

نمایشگاه مکتب شیراز

برای دیدن آثار این هنرمند خوش فکر و با استعداد، می‌توانید به گالری نشر ثالث واقع در خیابان کریمخان زند، بین خیابان ایرانشهر و خیابان ماهشهر، پلاک 160 مراجعه کنید.

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان