صف های چند صد نفری در سراسر جهان برای خرید آیفون X اپل

شب گذشته، مردم صف هایی طولانی در مقابل فروشگاه های لندن، توکیو، سیدنی و دیگر نقاط جهان تشکیل دادند و مشتاقانه منتظر بودند تا بتوانند گران قیمت ترین موبایل هوشمند اپل، یعنی آیفون X مورد انتظار را بخرند

صف های چند صد نفری در سراسر جهان برای خرید آیفون X اپل

شب گذشته، مردم صف هایی طولانی در مقابل فروشگاه های لندن، توکیو، سیدنی و دیگر نقاط جهان تشکیل دادند و مشتاقانه منتظر بودند تا بتوانند گران قیمت ترین موبایل هوشمند اپل، یعنی آیفون X مورد انتظار را بخرند. در حالی که زیر پتو نشسته اند تا گرم بمانند، احتمالاً اشتباه گرفتن هر کدام از این افراد خسته با بی خانمانان کار سختی نیست. اما حقیقت بسیار متفاوت است: آنها آمده اند تا بابت خرید آیفون X اپل، 999 یورو بپردازند.

پسری 18 ساله برای بیشتر از یک هفته بیرون از اپل استور مرکزی سیدنی کمپ کرده بود تا بتواند جایگاه خود به عنوان نخستین نفر را در صف 400 نفری تضمین کند. دانشجوی 21 ساله دیگری شش روز را بیرون از اپل استور اوموتساندو واقع در توکیو سپری کرده تا در ردیف نخست جمعیتی 550 نفری حضور داشته باشد.

طرفداران آیفون X، در حالی که ژاکت و کلاه پشمی به تن داشتند در برابر اپل استورهای سرتاسر جهان ایستادند. در لیورپول، هنگامی که چشمان خسته مشتریان در انتظار گشایش درهای فروشگاه بود، به آنها قهوه و دونات تعارف شد و در دبی، مردم از شدت خستگی روی زمین دراز کشیدند. 300 مشتری هم در مقابل استور سنگاپور خوابیدند تا جایگاه شان محفوظ باقی بماند.


 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان