ماهان شبکه ایرانیان

رئیس دفتر رئیس جمهور:

خدمات رسانی اربعین دولتی نیست/همه برای اعتقاد خود کار می کنند

چذابه ـ رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز از بازدیدها متوجه شدم که در بحث خدمات رسانی اربعین، همه برای اعتقادات خود کار می کنند و فعالیت دولتی نیست.

خدمات رسانی اربعین دولتی نیست/همه برای اعتقاد خود کار می کنند

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در مرز چذابه، محمود واعظی ظهر امروز با حضور در مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حماسه اربعین حسینی یک فعالیت خودجوش و اعتقادی است که مردم از سراسر کشور برای اینکه بتوانند در روز اربعین در کربلای معلا حضور داشته باشند، خودشان را به نقطه های مرزی رسانده اند.

وی افزود: مردم بسیار خودجوش در شهرهای مختلف خوزستان موکب های بسیار خوبی را فراهم کردند تا زائران بتوانند حداکثر تسهیلات و بهره مندی را داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ارتباط با زیرساخت های موجود در مرز چذابه گفت: خوشبختانه در مقایسه با سال گذشته استاندار خوزستان و سایر مسئولان در این منطقه کارهای خوبی را انجام داده و از زمان بازگشت زائران در اربعین سال گذشته ستاد اربعین را تعطیل نکردند و آنچه که برای پذیرش یک جمعیت بیشتر نیاز بوده را فراهم کردند.

واعظی با اشاره به اینکه اقداماتی خوبی اعم از تعریض جاده ها که مردم با ماشین به مرز می آیند یا پایانه ای که بسیار تمیز و منظم بود، انجام شده است، تصریح کرد: اینکه حدود سه هزار نفر در شبانه روز برای خدمت رسانی به زائران حسینی، معطل نشدن و آرامش داشتن آنها کار می کنند، خیلی ارزشمند است.

وی بیان کرد: امروز از بازدیدها متوجه شدیم که همه برای اعتقادات خود کار می کنند و فعالیت دولتی نیست که کسی برای دستمزد دنیوی کار کند؛ در واقع همه با یک اعتقادی در حال فعالیت هستند و خودشان را در ثوابی که زائران دارند، سهیم می کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد: امیدوارم تا همه افرادی که عازم زیارت هستند به همه توصیه های اعلام شده در کشور ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور برگردند.

واعظی در پایان گفت: این اجتماع عظیمی که فخر اسلام و شیعه هست که میلیون ها در روز اربعین در کربلای معلا جمع می شوند و می توانند نمادی از وحدت، همبستگی و اتحاد جهان اسلام باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان