فریادشیران: نمی‌دانم جهانیان را از کجا پیدا کردند/حمایت از تیم بانوان نمایشی است

مدیر آکادمی باشگاه نفت می گوید: بازیکنان آکادمی در فضای سبز کنار اتوبان تمرین می کنند و جهانیان نسبت به شرایط تیم بی تفاوت است.

فریادشیران: نمی‌دانم جهانیان را از کجا پیدا کردند/حمایت از تیم بانوان نمایشی است

ناصر فریادشیران با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، ضمن انتقاد از جهانیان مالک باشگاه، گفت: همیشه صریح و بی‌پرده حرف می‌زنم ولی در این مدت برخی به من انتقاد می‌کردند که چرا سکوت کردی، الان شرایطی به وجود آمده که کاسه صبرم لبریز شده است. آکادمی نفت شرایط بسیار بدی دارد. ما زمین تمرین نداریم و بازیکنان ما در فضای سبز کنار اتوبان تمرین می کنند. تمام هزینه‌های آکادمی به گردن من و مربیان آکادمی افتاده است. ما که نمی توانیم از خانواده های بازیکنان پول بگیریم.

او ادامه داد: تیم ما فقط یک دست لباس زرد دارد و اگر تیم مقابل هم لباس زرد بپوشد به مشکل می خوریم. جهانیان با این رفتارهایش به ما توهین می‌کند. او حتی تا چند وقت پیش نمی دانست ما آکادمی هم داریم.

فریادشیران با نمایشی خواندن کارهای جهانیان، اظهار کرد: من نمی‌دانم جهانیان را از کجا پیدا کردند. برای نشان دادن خودشان هر کاری می کنند. تیم بزرگسالان نفت تکلیفش معلوم نیست اما برای نمایش تیم فوتسال بانوان نفت را تشکیل می دهند.

او اضافه کرد: نمی‌خواستم علیه او مصاحبه کنم ولی واقعا تحت فشار هستم. اگر از این به بعد برای تیم هزینه نکند اجازه نمی‌دهم که مالک باشگاه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان