مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های علی موذنی تجدیدچاپ شد

مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های علی موذنی در قالب کتاب «خورشید از سمت غروب» برای دومین نوبت منتشر شد.

مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های علی موذنی تجدیدچاپ شد

 به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتاب نیستان مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های علی موذنی را با عنوان «خورشید از سمت غروب» برای دومین نوبت تجدید چاپ کرد.

این مجموعه شامل چهار نمایشنامه با عناوین «خورشید از سمت غروب» با موضوع داستان حضرت سلیمان(ع)، «هاقیل» با موضوع داستان هابیل و قابیل، «دریایی» با موضوع داستان حضرت یونس(ع) و «مفرد مذکر غائب» با موضوع موعود است.

مؤذنی که در کنار داستان‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی از نمایشنامه‌نویسان معاصر ایران نیز به شمار می‌رود  در این کتاب تلاش کرده تا با استفاده از روایات نقل شده در قرآن کریم، دست به خلق آثاری بزند که از سویی جنبه رئالیستی قابل توجهی در خود داشته و از سوی دیگر نمایانگر توان و ایده‌های زبانی و معنایی او در بازگویی روایت‌های داستانی از قرآن کریم است.

وی پیش از این درباره این مجموعه نمایشنامه عنوان کرده بود: من با نوشتن این اثر در واقع به دنبال پر کردن خلأهای درونی خود هستم. نویسنده نیز به مانند سایر انسان‌ها سؤالاتی کلی و اساسی دارد، از قبیل اینکه در حال حاضر او دارای چه وظیفه‌ای در برابر حیات خود است و او نیز باید در کسب پاسخ در ارتباط با آن بیاندیشد. این گونه سؤالات و پاسخ دادن به آنها تجربیاتی است که نویسنده امروز می‌تواند با نگاه به آن قلم خود را متوجه مسائل اساسی حیات بشر در عصر امروز کند. این سؤالات، سؤال همیشه بشر است و ما نیز امروز باید به نوعی به آن پاسخ دهیم.

کتاب نیستان این اثر را در چاپ تازه در در 200 صفحه و با قیمت 15000 تومان منتشر کرده است.   

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر