الهام صفوی زاده در غرفه مهر:

حمایت باشد انگیزه گویندگان بالاتر می رود/ «جمعه ایرانی» با اقوام

گوینده «جمعه ایرانی» خواستار حمایت های سازمان صداوسیما برای مجریان و گوینده ها شد و بیان کرد که این حمایت ها باعث می شود انگیزه پیدا شود.

حمایت باشد انگیزه گویندگان بالاتر می رود/ «جمعه ایرانی» با اقوام

الهام صفوی زاده از گویندگان «جمعه ایرانی» در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره گوینده های جدیدی که وارد سازمان می شوند و رشد حرفه ای آنها گفت: همه گویندگان به نوعی متولد رادیو و سازمان صداوسیما هستند و به نظرم باید همیشه خود را ارتقا دهند اما در عین حال باید حمایت شوند و دست نوازش مهرانگیز سازمان روی سرشان باشد.

وی ادامه داد: هرچه سازمان حمایت هایش را بیشتر کند انگیزه آنها هم بیشتر می شود و تلاش می کنند تا بیشتر بدرخشند.

این گوینده برنامه «جمعه ایرانی» اظهار کرد: در این چند سال ما هر جا رفته ایم و هر که ما را دیده است پرس و جو می کنند که چرا نیستید و این حمایت و ارتباط دلی بین گویندگان و هنرمندان و سازمان است که باعث انگیزه می شود.

صفوی زاده درباره استانی شدن «جمعه ایرانی» توضیح داد: ما 33 استان داریم و اینها 33 قوم دوست داشتنی هستند که می توان کلی عشق و انرژی در برنامه بوسیله آنها برقرار کرد.

وی در پایان گفت: با شناختی که من از تیم دارم توانمندی های زیادی دارند که بتوانند داستان ها و آیتم هایی در راستای قومیت های مختلف تولید کنند. پیش از این هم که ما برنامه را اجرا می کردیم چون به ارگان ها و سازمان های مختلف می رفتیم محتوایی مرتبط با آن سازمان هم تولید می شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان