معرفی برند سزار پاچیوتی

سزار پاچیوتی (Cesare Paciotti) طراح مد ایتالیایی است، او که در خانواده ای صاحب کارگاه کفش‌سازی در سال ۱۹۵۹ به دنیا آمد و در بزرگسالی حرفه‌ی خانوادگی را ادامه داد. سزار توانست در مدت کوتاهی به یک شهرت بین المللی در بین برندهای لوکس ایتالیایی برسد. با روزچین و ادامه داستان این برند همراهی کنید&#۸۲۳۰;

معرفی برند سزار پاچیوتی

سزار پاچیوتی (Cesare Paciotti) طراح مد ایتالیایی است، او که در خانواده ای صاحب کارگاه کفش‌سازی در سال 1959 به دنیا آمد و در بزرگسالی حرفه‌ی خانوادگی را ادامه داد. سزار توانست در مدت کوتاهی به یک شهرت بین المللی در بین برندهای لوکس ایتالیایی برسد. با روزچین و ادامه داستان این برند همراهی کنید…

این برند ایتالیایی که به تولید محصولات لوکس مشغول است، بجز کفش‌های آنچنانی به خاطر محصولات چرمی جواهرات و ساعت نیز شناخته شده است. برند پاچیوتی در سال 2011 وارد دنیای عطر و ادکلن شد. محصولات پاچیوتی را با لوگوی خنجر نشان آن می شناسند.

پاچیوتی در بین هالیوودی‌ها شناخته شده است. از مشتریان برجسته و افراد مشهور و صاحب نامی که بیشتر، از کفش های لوکس این برند به پا می کنند می توانیم به افرادی مانند ریحانا، بیانسه، کیم کارداشیان، تیلور سوئیفت، سیه نا میلر و میرندا کر اشاره کنیم.

اگر دوست دارید با محصولات پاچیوتی و حدود قیمتی آنها بیشتر آشنا شوید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید. محصولات لوکس سزار پاچیوتی که در بهار-تابستان 2017 در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است را در ادامه خواهید دید.

برترین‌های سزار پاچیوتی

کفش چرم مدل T سزار پاچیوتی

این کفش 885 دلاری جزو پرفروش های کلکسیون کفش های لوکس سزار پاچیوتی است. این کفش که از پوست برس خورده گوساله ساخته شده و با لبه های محکم و محسور کننده اش هر علاقه‌مندی را به خود جلب می‌کند، از حلقه‌ای فلزی برای زیبایی هرچه بیشتر بهره می‌برد. کفی کفش از جنس کائوچوست.

کفش سزار پاچیوتی کلاسیککفش کلاسیک آکسفورد قهوه ای رنگ، برای جیر پوش ها انتخاب بی نظیری است. این مدل کفش چرم با لباس کلاسیک یا شلوار جین ست فوق العاده ای خواهد شد. البته شیک پوش ها این را بدانند که قیمت این مدل 695 دلار است.

این صندل 665 دلاری در اوج ظرافت و سادگی انتخاب فوق العاده ای است برای آقایونی که به دنبال یک صندل شیک برای روزهای گرم تابستانی هستند. جنس این صندل برزنت است و کفی آن کائوچوست.

نیم بوت 35 میلیمتری سزار پاچیوتی با قیمت بالای 1045 دلار یک انتخاب لاکچری برای افراد لاکچری است! جنس عالی پوست گوساله قطعا حس راحتی فوق العاده ای برای صاحب آن به ارمغان خواهد آورد.

این صندل خوش رنگ زنانه با قیمت 155 دلار، در عین سادگی قابل ست با ترکیب هایی از رنگ زرد و لیمویی برای روزهای داغ تابستانی است که حس خنکی و سبکی را با آن تجربه خواهید کرد.

کفش راحتی سزار پاچیوتی که علامت خنجر نشانش گویای برند آن است، انتخابی عالی برای روزهای گرم تابستان است که با شلوار جین آبیِ روشن یک ست بی نظیر خواهد بود. جنس این مدل نیز از پوست گوساله است.

خانمهای خوش سلیقه ای که قصد دارند برای لباس شب کفشی شیک و زیبا خریداری کنند این مدل با قیمت 695 دلار در برند سزار پاچیوتی موجود است. کفشی که با هر مدل و رنگ لباسی قابل ست کردن است.

منبع:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان