جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست

شهریار- جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهریار گفت: آمریکا بداند توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضاحیدرنیا صبح شنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان شهریار طی سخنانی گفت: روزها و مناسبت های فراوانی در تاریخ شکوهمند انقلاب شکوهمند اسلامی وجود دارد که در تاریخ سترگ انقلاب بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: همه ساله با فرا رسیدن آبان ماه و بازخوانی وقایعی که در این ماه رخ داده است پرده از یک واقعیت مهم برداشته می شود که فصل مشترک همه آنها اقدامات مداخله جویانه از قبل از انقلاب تا کنون بر گردن آمریکای جنایتکار و ایادی آن است.

حیدرنیا با بیان اینکه 13 آبان از آن روزهایی است که وقایع بسیار مهمی در آن اتفاق افتاده است گفت: 13 آبان 1343 حضرت امام (ره) توسط عمال رژیم پهلوی به ترکیه تبعید شده است، 13 آبان 1357 تعداد زیادی از دانش آموزان مظلوم انقلابی در زمان اوج گیری انقلاب در زمین چمن دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و مهم ترین واقعه در 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام بود، به همین دلیل امروز روز ملی مبارزه با استکبار است.

وی افزود: 13 آبان یادآور حماسه دانشجویانی است که برای رسوایی شیطان بزرگ به جاسوس خانه آن هجوم بردند و با گروگان گیری عوامل فتنه ارادت و حمایت خود را به انقلاب و امام نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان علاوه بر اینکه ماهیت چهره های خائن و خودفروخته داخلی را نشان داده است افزود: در این روز روحیه هم بستگی، اتحاد، بیداری و هوشیاری ملی را در بین کالبد اسلامی دمید و چهره گوشالی آمریکا را به دنیا نشان داد و به همه مظلومین نشان داد که در مقابل زیاده خواهی های آمریکا باید ایستاد.

جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه گفت: امسال 13 آبان رنگ و بوی دیگری دارد سخنان سرشار از توهین و لجن پراکنی های رییس جمهور منفور امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و ایراداتهامات واهی علیه برنامه های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران و توهین به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همگی نشان داد که آمریکا لایق صفت شیطان بزرگ است.

وی گفت: امروزه کشوری داعیه مبارزه با تروریسم در منطقه شده است که خود بزرگترین حامی و پشتیبان تروریسم در منطقه است، امروزه گروهک های وحشی داعشی و منافقین کور دل زائیده استکبار جهانی و آمریکا هستند و امروز آمریکا به نهاد مقدس سپاه پاسدارانی تهمت می زند که صف اول مبارزه با تروریسم در منطقه قرار دارد و موشک های سپاه همیشه قهرمان بر سر داهشیان فرود می آید.

حیدرنیا در ادامه بیان داشت: در راه مبارزه با تروریسم جمهوری اسلامی همواره شهدایی را تقدیم کرده است و امروزه کشوری دم از حقوق بشر می زند که اولین و آخرین کشوری بوده است که از بمب اتم بر علیه کشور ها استفاده کرده است و امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود بی رحمانه بر علیه مرم بی دفاع سوریه و یمن و عراق و لبنان و فلسطین و افغانستان و دیگر کشورها می تازند و آنها را به خاک و خون می کشند.

جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: امروز با پشتیبانی تسلیحاتی رژیم خونخوار آمریکا شاهد رشد تروریسم در منطقه و بلاد اسلامی هستیم و آنها گرفتار ابهام در راهبردها، سیاست ها و استراتژی هایشان هستند و هیچ راهی برای خروج آبرومندانه از آن ندارند و آمریکا باید بداند که به یاری خدا گستره انقلاب اسلامی از آسیای مرکزی، شمال آفریقا، شرق مدیترانه و تا حیاط خلوت آمریکا گسترده شده است.

وی بیان داشت: آمریکای جنایتکار بداند قدرت موشکی و توان بازدارندگی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش توان بازدارندگی و مهار دشمنانش به میزان لازم موشک ساخته، می سازد و به هر اندازه که نیاز باشد خواهد ساخت و به موقع از آن استفاده خواهد کرد.

جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه آمریکا و مستشارانش بدانند اگر حرکتی از سوی آنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران خطور کند سربازان انقلاب و رهبری جواب دندان شکن به آنها خواهند دادگفت: اگر چنین شود آنها را از درون متلاشی خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان