چه زمان و چگونه به قشم سفر کنیم ؟

اختلاف درجه حرارت فصلى جزیره قشم خیلی زیاد می باشد. زمانهایی که خیلی گرم می باشد ۱۰ تیر ماه تا ۱۰ شهریور ماه می باشد و سردترین ماه‌ سال دى ماه و بهمن ماه می باشد. حداکثر و حداقل دماى مطلق در جزیره قشم ۴۶ و صفر درجه سانتى‌گراد به ثبت شده است. در نتیجه فصل زمستان و نیمه اول فصل بهار بهترین زمان و فصل برای رفتن به قشم می باشد.

اختلاف درجه حرارت فصلى جزیره قشم خیلی زیاد می باشد. زمانهایی که خیلی گرم می باشد 10 تیر ماه تا 10 شهریور ماه می باشد و سردترین ماه‌ سال دى ماه و بهمن ماه می باشد. حداکثر و حداقل دماى مطلق در جزیره قشم 46 و صفر درجه سانتى‌گراد به ثبت شده است. در نتیجه فصل زمستان و نیمه اول فصل بهار بهترین زمان و فصل برای رفتن به قشم می باشد.

چه زمان و چگونه به قشم سفر کنیم ؟

اگر میخواهید به قشم سفر کنید با هواپیما سفر کنید و اگر تمایل دارید از خودرو شخصی استفاده باید اول به شهر بندرعباس و بعد با کشتی حمل خودرو به قشم سفر کنید و حتی می توانید از بند عباس نیز با قایق های تندرو و یا کشتی های لنج به قشم سفر کنید. اگر هوا مناسب بود قایق های تندرو صبح ها از ساعت 6 صبح تا ساعت 9 شب همه روزه از اسکله شهید ذاکری به سمت اسکله شهید حقانی و برعکس نیز وجود دارد. برای گرفتن بلیت الزاما 30 دقیقه قبل در ایستگاه حتما حضور داشته باشید.

شماره تماس اسکله شهید ذاکری: 5225536
شماره تماس فرودگاه بین المللی قشم: 5735000-5735010

چه زمان و چگونه به قشم سفر کنیم ؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان