ماهان شبکه ایرانیان

گزارش تمرین امروز استقلال؛

رضایت شفر از عملکرد هافبک ازبکستانی/ رحمتی والیبالیست شد

سرمربی آبی پوشان از عملکرد جباروف در تمرین رضایت کامل داشت و بارها او را مورد تشویق قرار داد.

رضایت شفر از عملکرد هافبک ازبکستانی/ رحمتی والیبالیست شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین آبی پوشان پس از سه روز تعطیلی در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در تمرین امروز هفت ملی پوش استقلال غایب بودند و همین مساله باعث شد تا شفر نتواند تمرینات تاکتیکی خود را با همه بازیکنانش انجام دهد.

قبل از شروع تمرین جباروف به همراه دو فرزندش در تمرین حاضر شد و سرمربی آبی پوشان دقایقی با فرزندان این بازیکن صحبت کرد.

شفر حدود ده دقیقه با بازیکنان صحبت و از آنها خواست با نبود هفت ملی پوش استقلال تمرینات خود را به دقت و با جدیت انجام دهند.

نصرالله عبداللهی با 30 دقیقه تاخیر در تمرین حضور پیدا کرد. با اینکه اجازه ورود به هواداران داده نشده بود اما حدود 10 تن از آنان به هر طریقی بود خود را به زمین شماره دو رسانده تا تمرین استقلال از نزدیک تماشا کنند.

در غیاب حسین حسینی دروازه بان شماره یک حال حاضر استقلال مهدی رحمتی و عرشیا بابازاده به همراه اشکان نامداری و یکی دیگر از اعضای کادر فنی والیبال بازی کردند.

با رفتن مک درموت از استقلال وظیفه گرم کردن بازیکنان استقلال بر عهده بیژن طاهری است و او آماده سازی بدن های بازیکنان را به عهده گرفت.

بازیکنان در قالب سه گروه شش نفره به بازی آقاوسط پرداخته که شفر مرتب به گروه ها سر می زد و از آنها می خواست تا آنجا که می توانند توپ را در مالکیت خود نگه دارند.

در آیتم بعدی بازیکنان در قالب دو تیم سبز و آبی و در نیمی از زمین یک فوتبال درون تیمی همراه با مرور کارهای ترکیبی را انجام دادند که شفر مرتب از بازیکنانش می خواست در زدن گل و کارهای تدافعی دقت بیشتری به خرج دهند.

هافبک ها و مدافعان زیر نظر بیژن طاهری کار کردند و شفر تمرین مهاجمان را به عهده گرفت و لحظه به لحظه از مهاجمان استقلال می خواست که در امر گلزنی دقت بیشتری داشته و توپ هایی که به  دست می آورند به راحتی از دست ندهند.

بخش پایانی تمرین اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور بود که باز هم جباروف بهتر از سایرین ضربات ایستگاهی را به گل تبدیل می کرد و مورد تشویق سرمربی استقلال قرار می گرفت.

تمرین آبی پوشان پس از 70 دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را برای شروع دوباره لیگ انجام خواهد داد.

تیم فوتبال استقلال تهران 29 آبان ماه و از هفته دوازدهم لیگ هفدهم در مشهد به مصاف سیاه جامگان این شهر خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان