ماهان شبکه ایرانیان

غوغا در دنیای مدل لباس خانم‌ها در بهار و تابستان ۲۰۱۷

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در داغ بودن تنور دنیای مدل لباس خانم‌ها، برگزاری شوها و نمایش تازه‌ترین محصولات برندهای برتر در دنیای مد و لباس است

غوغا در دنیای مدل لباس خانم‌ها در بهار و تابستان 2017

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در داغ بودن تنور دنیای مدل لباس خانم‌ها، برگزاری شوها و نمایش تازه‌ترین محصولات برندهای برتر در دنیای مد و لباس است. این شوها در ابتدای هر فصل برگزار می‌شود و طراحان، آخرین ایده‌های خود را توسط مانکن‌ها و به صورت به نمایش عموم می‌گذارند. با تماشای این ویدئو روزچین شاید بتوانید از پس چالش مهم «چی بپوشم!» بهتر برآیید… 😇

غوغای دنیای مدل لباس خانم‌ها

همانطور که هر فصل فشن و دنیای مد برای آقایان برگزار می‌شود، همانند آن برای خانم‌ها نیز تازه‌ترین لباس‌ها به معرض تماشا درمی‌آید. در این میان برخی لباس‌ها به صورت مفهومی (کانسپت) هستند که تنها توانایی یک برند یا طراح را در تولید لباسی عجیب و غریب نشان می‌دهد.

سایر لباس‌هایی که به صورت مفهومی طراحی نشده‌اند قابلیت استفاده عمومی دارند و بعضی از آنها با تیراژ بالا توسط برندها تولید می‌شوند. در این میان، برخی از طراحان به تولید لباس اختصاصی یا به اصطلاح اوت کوتور مشغول هستند و نمی‌توانید آن لباس‌ها را در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

نمونه خوبی از  همان لباس‌هایی است که در رویدادهای مهمی نظیر اسکار یا جشنواره کن تن ستاره‌های سینما می‌بینید و انگشت به دهان می‌شوید. این دست لباس‌ها به صورت اختصاصی برای شخصیت‌های خاص طراحی و تهیه می‌شوند و قیمت بالایی هم دارند.

ستاره های دنیای مد

فشن و دنیای مد خانم ها 2017
Gisele Bundchen

ژیزل بوندشن، ستاره معروف و مدل برزیلی، در دنیای مدل لباس خانم‌ها پیشتاز همه مانکن‌ها است. این خانم 36 ساله، سالهاست به عنوان پردرآمدترین مدل در این صنعت است. او در افتتاحیه بازیهای المپیک ریو 2016 با پیراهنی طلایی، عنوان سوپر مدل واقعی و همیشگی را برای خود ثبت کرد.

مدل‌های بسیاری در این صنعت فعالیت می‌کنند و به شهرت جهانی رسیده‌اند. درآمد برخی از این مدلها میلیونها دلار است، عددهایی که تصورش هم مشکل است!

جیجی حدید بلا حدید انوار حدید
جی جی حدید، انوار، یولاندا و بلا حدید سوپر مدلهای دنیای مد و لباس

از جمله این مدل‌ها خانم‌ها جیجی حدید و بلا حدید را می توان نام برد، خواهران مانکنی که قطعا از پولسازترین و پردرآمدترین‌ها در این صنعت به حساب می‌آیند. نکته جالب اینجاست که مادرشان یولاندا هم در گذشته مدل بوده است.

اما داستان این خانواده در همین جا به پایان نمی رسد زیرا انوار حدید، برادر جیجی و بلا نیز مدل معروف در آقایان است. به زودی در مقاله دیگری از روزچین ستاره‌های مدل لباس خانم‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مدل‌های بهار / تابستان 2017

همه خانم ها با شروع فصل گرما به دنبال خرید مدل لباس مناسب این فصل هستند که در کمال خنکی و راحتی، تیپی متمایز داشته و خوش لباس باشند. جنس‌های نخ پنبه برای خرید مانتو انتخابی عالی برای روزهای گرم سال است.

می توانید با توجه به رنگ مانتوی خود صندلی مناسب خریداری کنید. البته رنگ‌های روشن حس خنکی بیشتری به شما خواهد داد. صندل با توجه به قد شما باید انتخاب شود، اگر قدتان کوتاه است از صندلی که لژدار است استفاده کنید. صندل تخت برای افراد بلند قد بهتر است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پاهایتان ترک دارد، صندل مناسب خودتان را خریداری کنید. صندل باید به گونه ای باشد که پاهایتان کاملا در آن قرار گیرد و در لبه بیرونی صندل نباشد. زیرا تشدید ترک‌های پا منجر به قارچ و مشکلات بیشتری خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان