ماهان شبکه ایرانیان

غوغای فشن و دنیای مد آقایان در بهار و تابستان ۲۰۱۷

یکی از روش‌های تبلیغاتی در فشن و دنیای مد همانا برگزاری فشن شو (Fashion Show) است. در این نمایش‌ها، طراحان و برندها آخرین مدل‌های لباس خود را توسط مانکن‌ها و به صورت کت‌واک (Catwalk) روی استیج یا سکو به نمایش می‌گذارند. با روزچین و بهترین لباس‌های آقایان در بهار و تابستان ۲۰۱۷ آشنا شوید.

غوغای فشن و دنیای مد آقایان در بهار و تابستان 2017

یکی از روش‌های تبلیغاتی در فشن و دنیای مد همانا برگزاری فشن شو (Fashion Show) است. در این نمایش‌ها، طراحان و برندها آخرین مدل‌های لباس خود را توسط مانکن‌ها و به صورت کت‌واک (Catwalk) روی استیج یا سکو به نمایش می‌گذارند. با روزچین و بهترین لباس‌های آقایان در بهار و تابستان 2017 آشنا شوید.

کت‌واک (Catwalk) چیست؟

حرکت و راه رفتن مدل یا مانکن برگرفته از گربه هاست. اگر دقت کرده باشید، گربه‌ها در هر قدم یک دست را مقابل دست دیگر گذاشته و ضربدری راه می‌رند و به نوعی، راه رفتن‌شان خرامان خرامان است. همچنین نوعی اغواگری که لازمه نمایش لباس است ایجاد می‌کند. برند «شنل» و «لویی ویتون» از پیشگامان ایجاد گربه رو هستند!

شوی لباس 2017
در انتهای هر کت‌واک، همه مانکن‌ها به همراه طراح اصلی به میان تماشاچیان می‌آیند.

نمایش مُد یا Fashion Show

در ابتدای هر فصل، معمولا در بهار/تابستان و یا پاییز/زمستان، تولید کننده یا صاحب برند، تازه‌ترین طرح‌ها و مدل‌های تولید شده یا در دست تولید خود را در هفته مُد به نمایش می‌گذارند. البته معمولا این یک هفته ثابت نیست.

در این فستیوال‌ها به طور خاص مد و روال مد آتی تعیین و ایجاد می‌شود. مهم‌ترین و تاثیرگذارترین هفته‌های مد در دنیا، هفته مُد پاریس و هفته مُد نیویورک است. هر کدام از این رویدادها هر شش ماه یک‌بار برگزار می‌شوند.

فشن شو و دنیای مد

در یک نمایش زنده، مدل‌ها با لباس‌هایی که توسط یک طراح یا برند خاص طراحی شده‌اند به حالت کت‌واک راه می‌روند. البته گه‌گاهی اتفاق می‌افتد که بسته به دیدگاه و نظر برگزار کننده نمایش زنده لباس، مدل‌ها به صورت ثابت در جایی می‌مانند و بینندگان لباس‌های آنها را بررسی کرده و نگاه می‌کنند.

نحوه ارائه، راه رفتن و اجرای مدل‌ها و همچنین فضای برگزاری رویداد معمولاً با نظر طراح و بسته به نوع لباس‌ها، هدف و نظر طراح و با توجه به مجموعه ارائه شده، تعیین می‌شود. پس از اجرای یک نمایش زنده، بخش دیگری از تامین اهداف این رویداد به شرکت کنندگان و بینندگان مربوط می‌شود که چه درکی از مجموعه ارائه شده پیدا کرده‌اند.

امروزه طراحان خوش ذوق در برگزاری این فشن شوها خلاقیت زیادی از خود بروز می‌دهند. آنها با طراحی‌های صحنه بی‌نظیر همراه موسیقی و نور و به کار بردن فناوری این صنعت جذاب را جذاب‌تر کرده‌اند. افراد زیادی علاقه دارند به این صنعت وارد شوند، چه به عنوان طراح و چه به عنوان مانکن و مدل، اما عرصه مُد بسیار حرفه‌ای است و رقابت در این عرصه با غول‌های این صنعت کار آسانی نخواهد بود.

فشن و دنیای مد برندها در سال 2017

در سال 2017 نیز مانند همه ساله با شروع فصل بهار و تابستان، فشن شوی برندها و طراحان انجام شد. در این ویدئو، روزچین منتخبی از برترین برندهای مردانه را تماشا کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان