لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی

لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی که تا به حال خریده اید چقدر بوده؟! این روزها هدف اشخاص از زدن عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشم، جنبه زیبایی و به اصلاح کلاس گذاشتن هم هست

لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی

لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی که تا به حال خریده اید چقدر بوده؟! این روزها هدف اشخاص از زدن عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشم، جنبه زیبایی و به اصلاح کلاس گذاشتن هم هست. بنابراین افراد کمتر از عینک هلای تقلبی دست فروشان خریداری می کنند. چقدر از بازار لوکس عینک های آفتابی باخبرید؟ می‌دانید قیمت گران‌قیمت‌ترین عینک آفتابی چقدر است؟ روزچین را همراهی کنید که این مطلب خالی از لطف نیست.

لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی تابستان 1396

حالا که هوا حسابی گرم شده و خورشید تابان همه ما را مجبور به استفاده از عینک دودی کرده است، شاید برای‌تان جالب باشد با لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی که این روزها در دست بچه پولدارهای شهر است آشنا شوید! که از قدیم گفته‌اند وصف العیش نصف العیش…

عینک آفتابی کارتیه پاریس

لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی کارتیه
کارتیه پاریس، عینک آفتابی از طلای 18 عیار

در بین لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی، کمپانی کارتیه پاریس با تولید محصولات زیادی از جنس طلای ناب سرآمد است. در این عینک آفتابی، دور لنزها، تکه‌های ریز الماس با وزن 7٫5 قیراط کار شده است. همچنین دور لنزها با رشته‌ای از طلای 18 عیار تکمیل شده است. دسته های مشکی رنگ عینک آفتابی کارتیه پاریس از پلاستیک فشرده ساخته شده. تمام این خصوصیات، این عینک را به محصولی خاص و زیبا تبدیل کرده است. قیمت این محصول 25 هزار دلار است.

عینک آفتابی لوگانو

عینک آفتابی گران لوکس
عینک آفتابی الماس نشان لوگانو

 

در فهرست لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی جهان، عینک آفتابی لوگانو گزینه بعدی است. قاب این عینک کاملا از جنس طلا ساخته شده است. 2٫85 قیراط الماس صورتی و 3٫59 قیراط الماس سیاه با طرح یوزپلنگی این محصول را در رده عینک های لاکچری قرار می دهد. قیمت این عینک لنز صورتی 27 هزار دلار است.

عینک آفتابی Gold & Wood

لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی
عینک الماس گلد اند وود

این محصول 30 هزار دلاری کمپانی گلد اند وود دارای 119 الماس ریز بین لنز هاست. انتهای دسته این عینک آفتابی از جنس شاخ بوفالو ساخته شده، که این ویژگی باعث انعکاس زیاد نور آن می شود و از هر فاصله ای می توانید آن را تشخیص دهید. هرچند استفاده از شاخ بوفالو شاید به مذاق طرفداران محیط‌زیست و حیات‌وحش خیلی خوش نیاید؛ اما ممکن است آنهایی که به دنبال لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی هستند اهمیتی ندهند!

عینک آفتابی بولگاری

لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی لاکچری
عینک آفتابی فلورا بولگاری

قاب این عینک لاکچری از جنس طلای 18 عیار است. همانطور که در تصویر میبینید قطعاتی از یاقوت کبود و الماس در آن به کار گرفته شده است. این عینک 59 هزار دلاری به حدی زیباست که در نگاه اول نشان می دهد که یکی از لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی بازار است.

عینک آفتابی لاگژریتور

لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی
عینک الماس قناری لاگژریتور

در قاب این عینک فوق العاده زیبا و چشم نواز، از یکسری الماس ریز استفاده شده است. این مورد از لوکس‌ترین عینک‌های آفتابی، لنزهای تیره ای دارد که قابلیت تطابق با نور محیط را دارند. این عینک دودی لاکچری لس‌آنجلسی شرکت فرانکو، 65 هزار دلار می ارزد.

عینک آفتابی شوپارد

عینک دودی گران لوکس لاکچری
عینک آفتابی شوپارد

این عینک دودی 40 هزار دلاری محصول کمپانی شوپارد است و 51 قطعه الماس را در خود جای داده است که هر کدام 4 قیراط وزن دارند. قاب این عینک دودی از طلا ناب 24 عیار است. با اینحال این عینک دودی لاکچری دارای بدنه ای منطف است و آن را تبدیل به محصولی خاص و بی‌نظیر کرده که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

منبع: 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر