ماهان شبکه ایرانیان

بررسی ویدیویی دیجیاتو: بازی Wolfenstein ۲: The New Colossus

سال ۲۰۱۴ میلادی بود که استودیوی ماشین گیمز و کمپانی بتسدا، موفق به عرضه نسخه ریبوت ارزشمندی برای سری ولفنشتاین شدند و خط مشی تازه و نویدبخشی برای این سری کلاسیک و دوست داشتنی ترسیم کردند. این خط مشی، بعداً در ریبوت بازی DOOM هم دنبال شد و باعث شد با یکی از بهترین شوترهای چند سال اخیر طرف باشیم.

بررسی ویدیویی دیجیاتو: بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

سال 2014 میلادی بود که استودیوی ماشین گیمز و کمپانی بتسدا، موفق به عرضه نسخه ریبوت ارزشمندی برای سری ولفنشتاین شدند و خط مشی تازه و نویدبخشی برای این سری کلاسیک و دوست داشتنی ترسیم کردند. این خط مشی، بعداً در ریبوت بازی DOOM هم دنبال شد و باعث شد با یکی از بهترین شوترهای چند سال اخیر طرف باشیم.

اما حالا ماشین گیمز یکبار دیگر فرمول خود را به کار بسته و با تکامل هرچه بیشتر آن در بازی Wolfenstein 2: The New Colossus، به دستاوردهای تازه ای در ژانر شوتر اول شخص رسیده که می تواند برای سال های متمادی مورد استفاده قرار گیرد. نسخه جدید سری ولفنشتاین، بدون شک یکی از بهترین عناوین امسال و چند سال اخیر است که ما را به آینده این سری امیدوار می سازد. در ادامه شما را به تماشای بررسی ویدیویی دیجیاتو از این بازی دعوت می کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان