ماهان شبکه ایرانیان

شهردار منطقه ۷ خبر داد

آشناسازی دانش آموزان با الگوهای سبک زندگی اسلامی

شهردار منطقه ۷ گفت: اجرای طرح مشاوره دینی در راستای اجرای طرح نسیم بهشت و با هدف آشناسازی دانش آموزان با الگوهای سبک زندگی اسلامی در مدارس اجرا می شود.

آشناسازی دانش آموزان با الگوهای سبک زندگی اسلامی

به گزارش ایسنا، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: در این طرح مبلغان دینی، خدمات مشاوره ای در امور دینی و فرهنگی به دانش آموزان مدارس ارائه می دهند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به جوان بودن جمعیت جامعه و نیاز روزافزون جوانان به ارتقاء آگاهی نسبت به مسائل دینی و شرعی، اداره آموزش های شهروندی  این منطقه اقدام به اجرای طرح تبلیغی آموزشی نسیم بهشت در سطح مدارس این منطقه کرد.
به گفته شهردار منطقه 7 ، هدف از اجرای این طرح تقویت روح عبودیت، تقویت مبانی اخلاقی در میان خانواده‌ها، ارتقای آگاهی دانش‌آموزان از فرقه‌های انحرافی و پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، وی در پایان تاکید کرد: ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی در زمینه‌های مذهبی، تحصیلی و آموزشی شامل پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی، آموزش‌هایی در زمینه رفتار با خانواده، والدین، استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی و... در طرح «نسیم بهشت» به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان