ماهان شبکه ایرانیان

بخشش قاتل با رضایت اولیای دم در میانرود دزفول

با تلاش و کوشش اعضای شعب ۱۶ صلحی، شهری و شعبه ۳ روستایی شورای حل اختلاف میانرود از توابع شهرستان دزفول، قاتل بارضایت اولیاء دم از قصاص نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، چند سال پیش جوانی در میانرود از توابع شهرستان دزفول در درگیری با یکی از اقوام خود به قتل رسید، این حادثه منجر به درگیری و نزاع و خسارات مالی بین دو خانواده شد، خانواده قاتل برای اینکه این درگیری در منطقه وسعت پیدا نکند از محل سکونت خود نقل مکان کردند و بین این دو خانواده کدورت و خصومت به وجود آمد.

با تشکیل پرونده این حادثه در شعبه 2 بازپرسی دادسرای دزفول و تأیید حکم قصاص قاتل توسط محاکم قضایی با دستور رئیس دادگستری این شهرستان جهت کاهش تنش بین این دو خانواده پرونده برای ایجاد صلح و سازش به شورای حل اختلاف شهر میانرود ارجاع داده شد که با وساطت و تلاش و همت اعضاء شعب 16 صلحی، شهری و 3 روستایی شورای اختلاف این شهر در جلسه‌ی و با حضور طرفین دعوا، بزرگان، سادات، سران عشایر و معتمدین و طی چندین ساعت گفتگو با خانواده مقتول، اولیاء دم از قصاص قاتل پسر خود گذشتند.

این دو خانواده پس از سال‌ها که باهم خصومت داشتند مصالحه کردند و خانواده قاتل نیز به محل سکونت قبلی خود باز خواهند گشت و این دو خانواده در حضور همه قسم خوردند که در حاشیه امن کنار هم زندگی خوبی داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان